We Are Here, We Are Waiting......

Hej.....

Söndag idag alltid trevligt för det är beck på tv då ju...

Men imorgon bär det av till arbetsförmedlingen inte alls så kul men jag ska få mina papper påskrivna så det måste göras...Ska bli skönt att få det gjort...

Tisdag är det jobb som gäller ska bli skönt....Har alltid så trevligt på jobb...=)

Nästa helg blir det då tydinge för det är Mc träf f där uppe så Kevin&Co har bestämt att de ska upp där då med sina motorcyklar ska bli trevligt faktiskt...Missar fest i tydinge men finns inte så mycket att göra åt..detta med mc träffen har varit bestämt länge...De kunde haft festen denna helgen istället som var bestämt men men blir nog bra ändå..

Tänkte också ordna någon form av fest nu denna månaden som kommer fyller ju år den månaden också så något form av Födelsedagsfest/poolparty...Något sådan ska kolla på vilken helg och så jag kan tänka mig....

Ska åka med Frida till ullared nu i Juli också ska bli skit kul har inte varit på ullared på jätte länge så det är verkligen efterlängtat..=)

Var och såg Transformers revenge of the fallen i fredags med per,mikael,joakim&Kevin var faktiskt en skit bra film..VI var på mcdonals innan så vi fick de svarta glaset...RIktigt snyggt glas men åter till filmen en verkligen skit bra film den måste ni verkligen se....


Peace Out!!

Kommentarer
Postat av: frida

Halloj... såg att de är några dagar vi jobbar samtidigt, skönt de är så tråkigt utan dig. fick även en del spel och lotteri så jag ska inte bara va på tivoli men jag finns i närheten. jag jobbar i alla fall dessa dagar: 3,4,5...9,10,11,12,13 juli.. fick du många timmar nu i juli? jag har nog tredagars eller fyrdagars intervall.. tror jag de verkar så i alla fall.

syns på fredag. Kramar / frida

2009-06-29 @ 11:57:18
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0