Av alla mänskliga passioner är kärleken den starkaste, ty den angriper tillfälligt huvudet, hjärtat och sinnena.

Hej....

Sitter och kollar gamla avsnitt av big brother 2003 på tv...Riktigt roligt att se att de gör bort sig...Haha....

Per fick sitt körkort idag...Grattis Grattis brossan du förtjänar det.....Roligt roligt.......

Farmor & Farfar kom på besök idag alltid lika kul att de kommer hit...Farfar hade med sig några fiskar till akvariet så nu börjar det se ut som ett akvarie..Haha....

Hade även möte med en yrkesvägledare idag...Gick skit bra tyckte jag så jag ska kolla mer på det...Så det blir säkert skit bra......Vill ju komma ifrån arbetsförmedlinge först och framst...Men hade varit bra med ett jobb också men det när säkert ta långt tid.....

Jönsson var här idag med mitt usb minne till datorn...Tack tack att jag fick det idag behövs verkligen.....

Tänkte ta bort min lunar så ni som läser denna meningslösa blogg som inte har facebook se till att skaffa det..För det är enda sättet att få tag i mig om ni vill det....

Peace Out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0