Love is much like a wild rose, beautiful and calm, but willing to draw blood in its defense.

Hej....

Igår måndag...Var på arbetsförmedlingen igår och lämnade en uppgift som absolute man inte fick lämna via mail...Lönt...Sedan satt jag där nästan 1,5 timme för att få min jävla lapp stämplat...Som tur var körde mamma och pappa..
Sen körde vi till farmor för pappa skulle fråga henne en sak så bjöd hon på frukost och kaffe och sådant....Och sedan visade de nya badrummet och hallen och det blev skit bra...Sen var det avfärd dalby skulle köpa tvättmedel men de hade inget så det fick bli lund....Och där fanns...

Och sedan kom man hem och spelar kort med Joakim & Felix de spöar mig...Vi spelar skitgubbe.....

Helgen har varit lugn kollade på hockeyn i fredags vilket jävla helvete att de förlorade men det är sådant som händer de får komma igen nästa säsong..Sedan efter det började jag på en bok och läste färdigt den...Riktigt bra bok faktiskt....S

Lördag blev också lugnt tittade bara på Melodifestivalen och det var riktigt dåligt i lördags inte alls bra..Men men sådant kan man inte göra något åt...Och sedan kollade jag och mamma på FlashPoint en riktigt bra polis serie...Fast hon blev skjuten...

Söndags ägnade jag dagen med att göra uppgiften till arbetsförmedlingen som skulle ta 30timmar men jag gjorde det på mindre än en timme....=).....Så svårt var det inte....

Håller just nu på att få rätt på sims så man kan ladda ner möbler men det verkar inte gå men alla andra kan ju så då måste jag också få det att fungera..MÅSTE.....MÅSTE.....MÅSTE.......Har fått rätt på det...Skit kul...Nu funkar det ju...Ska spela hela kvällen...När jag väl har skrivit klart den....

Försöker hjälpa pappa med skyttets hemsida så men jag får inte rätt på det men bannern..så jag måste ha hjälp....Någon som vet hur man gör???

Imorgon ska man till en yrkesvägledare ska bli skönt att få lite insikt att söka vidare så vi får se vad han säger......

Idag fyller Christian år...Grattis Grattis......

Och snart fyller mina två bröder också år..Joakim han blir 11 och mikael han får börja övningsköra...Altid lika trevligt...Han vill så gärna börja redan men inte så många dagar kvar nu...=)=)

Peace Out....


Kommentarer
Postat av: Mikael Redman

Vad fint du skriver vännen.... Gillar mycket att läsa din blogg vad mycket du hittat på du skriver så fint. Hoppas du får ordning på skyttets hemsida. Synd att jag ej kan något då hade jag kunnat hjälpt dig. Sköt om dig kram från din vän Mikael.

2009-03-04 @ 20:23:54
URL: http://wolfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0