Like a child's infinite dreams,is the endlessness of love.

Hej....

Söndag idag helgen går otroligt fort inte alls kul att den går så fort....Kevin kom i fredags som vanligt...Men denna gången hade han med sig en rent ny dator...Bortskämd unge men men.....
Just nu är mamma&pappa på kyrkogården och sätter ljus och blomma...Tre år sen Håkan gick bort....

I Fredags vann Magnus Samuelsson Let's Dance riktigt riktigt bra gjort av honom....

I Lördag Earth Hour vi släckte i alla fall allt här hemma ingenting igång på en timme så det var riktigt skönt att bara höra tystnaden....

Och igår beställde jag Twilight böcker de två sista beställde jag...Och jag tänkte beställa de två första nästa månad så går det i alla fall ihop....

Funderar på vad jag ska dricka till helgen har absolut ingen aning...Vill ju gärna ha Sour Apple Extrakten från Bo Ohlsson men jag kommer inte dit där innan så det får vara så....Men det är också tråkigt vet inte riktigt hur jag ska göra men men det ordnar sig säkert...

Ystad imorgon igen...Inte kul alls men det är faktiskt kul med sällskapet annars hade man lika bra kunnat vara hemma....
Imorgon är det även öppet hus på Storkskolan och mikael ska vara där på kvällen annars blir han inte ledig på fredag...

Tisdag fyller Sofia 3år....Hon har blivit riktigt stor och pratar otroligt bra men hon är så blyg när hon var här när mikael&Joakim fyllde år men det är nog för att hon inte träffar oss så ofta men men...

Tisdag även sista dagen man kan ladda ner...Faktiskt otroligt tråkigt inte alls kul...Någon som har kommit på något sätt man kan kring gå det än??? Hör i såna fall av er....

Inte så lång tid kvar till dansbandsgalan i veberöd ska bli kul att gå på det i år igen..Hade ju skit kul förra året och hoppas att det blir något liknande iår....=) Någon som ska dit????

Sitter just nu och försöker hitta några bra låtar till min mobil nu när man åker buss så mycket då behöver man lite tidsfördriv....

Har precis och sytt min vår jacka den hade gårr i sönder i fodringen så jag fick laga den så nu går den att använda igen...Har även tagt fram mina vårskor....Så nu ska verkligen våren komma hatar att frysa och vintern så nu sommar sommar snälla....

Har precis gjort massa Quiz på facebook riktigt kul men tyckte att jag blev helt fel saker men men inte hela världen...

Har installerat ett nytt spel idag...Zoo Tycoon 2 och alla expansioner så nu ska jag bara förstå mig på det.....=)

Har hittat lite tema till min dator till xp men vet inte hur jag ska göra för att få igång det men per fårväl hjälpa mig med det...

Har även också hittat några till min mobil skit fräckt..Har hittat på marilyn manroe men henne vill jag inte ha på mobilen men den var fräck...

Fick ett Ko idag...Om man köper 4st Arla Mjölk får man en ko gosedjursko...RIktigt häftig ko..Haha...

Någon som kan rekomendera någon riktigt riktigt bra film????

Tänkte sova nu..

Peace Out....

Kommentarer
Postat av: camo

Hur kan ni köpa arla? var fick du tag på den med marylin? kan du skicka så nutte kan ha den hon hade säkert gillat den

2009-03-29 @ 22:49:04
URL: http://camovv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0