If you judge people, you have no time to love them.

Hejsan....

Lördag idag....Alltid lika trevligt..Ska bara ta det lugnt idag kanske se körslaget ikväll eller en film..Vi får se vilket jag har lust med....

Igår var det ju idol och han jag tyckte var så bra åkte ut inte alls kul men men får hoppas på att Tove vinner nu men det tror jag nog..Det står säkert mellan Tove och Erik så jag hoppas det blir Tove....

Igår var jag på arbetsförmedlingen på möte inte kul men det måste göras det också...Kom inte fram till så mycket mer än att jag har lite att ändra på min cv, personligt brev och lite sådant så jag får se om jag hinner göra det på måndag...Ska ju även till syon då så det kan bli lite kärvt åker ju här ifrån 09:45 och är framme 10:15 och sedan möte 10:30 och sedan bussen hem 13:00 så klockan är ju 13:30 innan jag är hemma....Ja det ska nog gå...
Och den 30:e är det möte igen på arbetsförmedlingen ska gå igenom hur det gick hos syon....

Per fick tillbaka sitt x-box igår...Han fick ett rent nytt men samma fel inträffade igen när han skulle updatera det..Så nu är han förbannad och inte vet vad han ska göra och jag håller med honom det är förjävligt att det inte ska funka när han har fått ett helt nytt....VÄRDELÖST....Han har ringt support och de hjälpte honom så tydligen är det fel på ett av hans minneskort....Vi får se om han kan lösa det.....

Igår satt jag och kollade på nya avsnitten av Private Practis riktigt bra men tycker det ändå är jobbigt hon den ena har fått en psykos så hon kollar,håller inte i sitt barn....

Såg också nya avnittet av The Vampire Diaries retar mig att Stafan ska åka ifrån Elana....Så jävla tråkigt vad ska nu serien handla om........

Nästa helg har Twilight New Moon premiär och jag vill så gärna gå och se den....Någon som hänger med och tittar på den med mig??????

Igår kom även Beaver hit med sin nya bil och ny dator...Bilen pajade och datorn pajade men som ni alla vet så var det ju Fredagen den 13:e igår...Så idag funkade datorn igen och vet inte hur bilen blev...

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Moahahahaha jag ska se den inatt! New Moon alltså! :D

2009-11-19 @ 16:43:32
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0