Give her two red roses, each with a note. The first note says For the woman I love and the second, For my best friend.

Hej.....

Torsdag idag alltid trevligt det....

Har inte hänt så mycket faktiskt denna vecka....

I fredags så var man i lund efter jobbet shoppade med brossan han skulle ha nya kläder,skor och jacka så han blev fattig för han köpte allt på intersport eller stadium men han har ju pengar till det..den rika ungen....

I lördags var det avfärd till ikea med Frida...Vi hade skit kul och det blev inget kaos vi fick in allt i bilen och var riktigt duktiga...Efter ikea blev det burlöv för att lämna in mikaels söndriga mobil, och sedan en fika efter det riktigt trevligt....

Sedan hemfärd till frida för att lämna av hennes bokhylla och hennes saker hon köpte...vi lyfte även upp hennes bokhylla utan någon hjälp av männen i huset...haha....gick smärtfritt...sedan hemfärd till mig för att vi hade kört med pappas bil annars hade vi aldrig fått in bokhyllorna....

I måndags fick jag mitt arbetsintyg från tosselilla...Riktigt duktigt av daniel att han skickade det "redan"...Hahaha..

Idag var det arbetsförmedlingen för att skriva på mina papper och som vanligt så blev det att de sa dessa papper kan jag inte skriva på för det skulle hon i ystad gjort så det är inte alls kul att höra men de skrev på pappren i alla fall och sa vi får se hur det blir....

Mamma har hämtat sin nya telefon idag riktigt snygg likadan som min...Vadåå härmapa...Haha...
Min minsta lillebror fick min gamla han hade ju ingen som funkade så bra....Mikael har lämnat in sin på lagning....

Behöver lite hjälp med mitt sims varför funkar det inte,snälla någon idé??

Uppdaterar enbart för din skull frida...=)

Peace Out!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

halloj. tack för du uppdaterar. Såg nu att leny hade tagit bort min lägenhet, jaha, de blev ingen lägenhet nu heller IGEN! blir så trött på dem.

Tänkte ringa kommun tanten i morgon då får vi se hur de blir. Puss på dig

2009-10-01 @ 20:06:56
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0