I will try to teach you what I can, but please don’t make me think about you sacrificing yourself as a diversion…

Hej...

Onsdag idag.

Var ute och gick en runda med Camo i förmiddags riktigt skönt det var så härligt med sol. Vi svenskar är som egyptierna vi dyrkar solen.=)



Var även på Netto och köpte bröd&Juice frunktansvärd god Juice..Och även i små söta flaskor=), Har blivit riktigt nyttig har slutat med socker i te, Slutat med ljust bröd, Känner mig riktigt hälsosam, Ska bara dricka Coca cola på helger eller en gång i veckan och det har gått bra hittentills....Får se hur länge det varar. Men ska i alla fall försöka..

Sitter just nu och kollar på Ncis på tv3 en riktigt bra serie men jag missar alltid några avsnitt..Fan...

Snart dags för säsongen på Tydinge också, Mamma&Pappa ska upp och sätta upp tältet nästa helg så jag får se om jag ska med upp eller hur jag gör, var ju inte där så mycket förra sommaren så jag får ta igen det nu innan Tosselilla säsongen börjar....Visserligen så kommer jag ju inte jobba varje helg bara varannan eller knappt det men det blir nog bra ändå...

Har fruktansvärda blåsor på mina fötter av mina nya skor men det är ju för att de inte riktigt är ingångna än men hoppas de snart blir det så de blir bekväma.

Har även lagat mina efterlängtade solglasögon men jag vill gärna ha ett par nya ändå, Får se om jag hittar några snygga och som jag trivs med.

Har även hittat en tröja/Jacka jag vill ha, Tycker den är skit snygg ska nog åka och handla den imorgon får fundera på saken...Vad tycker ni??



Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0