”An optimist stays up until midnight to see the new year in. A pessimist stays up to make sure the old year leaves.”

Hejsan...

Nyårs dagen igår alltid trevligt det....Vi hade  mycket trevligt på nyår, Vi snackade och sjöng singstar för fulla muggar, det ska jag köpa mig när jag har pengar singstar det är skit kul...Jonas&Anette kom hit nyår och oscar var givetvis med så det var jätte kul åt gott och var uta och sköt raketer vid 12...Nästa nyår blir hos Frida det får vi verkligen planera in....

Jag hittade vad det var för fel på min dator sladden hade smällt så jag behövde en sådan. Åkte till lund för att köpa en skulle ha en universal som funkar till alla men alla dem var slut och en orginal ska jag verkligen inte ha, Och universalen skulle inte komma in i affären förrän i mars och då bestämde jag mig för att köpa en ny dator med mobilt bredbans så struntar jag i att teckna internet hos telia och då blir det ingen hemtelefon i heller så det är rätt skönt slippen man den kostnaden...
Nu ska jag bara hitta en soffa och två fotöljer vill helst ha i svart eller vitt men är det någon som har något de ska kasta så är det bara att höra av er...Har ni även en gammal dammsugare ni vill bli av med så hör av er....

Har installerat sims på min dator det gick smärtfritt denna gången....

Håller just nu på att planera inför lägenheten ska ha soffan som står nere på skyttet och ska låna mammas och pappas ram de har till sin säng så ska de låna min så blir det mycket mycket bättre i lägenheten, Och har också ordnat en taklampa till hallen så man hittar sina kläder i garderoben....

Peace Out!!!

Kommentarer
Postat av: Mikael Redman

Hej vännen!



Vill börja med att önska dig en god fortsättning på det nya året. Sedan önska dig all lycka med din lägenhet. Vill tacka för året som gått för att jag i dig har en sådan otroligt fin vän. Sedan din blogg är en av de finaste att läsa. Jag blir så rörd då jag tänker på dig. Sköt om dig.



Kramar från din vän Mikael.

2010-01-02 @ 22:47:52
URL: http://wolfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0