Önskelista!!!!!

Hejsan Svejsan Alla glada.....

Tänkte lägga upp en liten önskelista inför min födelsedag så jag tror där är något till alla....

Jag önskar mig:


En ny klocka antingen i rosa,vit eller svart.

Tavlor som ser ut såhär med olika ord...

Detta setet i rosa eller lila..

Ett sådant här halsband, som går att beställa här: http://www.mittnamnhalsband.se 

Ett tro hopp och kärlek halsband.

Vill ha denna postern fast i 3d....

Antingen dessa eller desse

Vill ha berlocker till mitt armband...


Vill också ha denna tröjan jag vet att det är nördigt men den är snygg...

Denna hade också varit cool och haft...

Vill ha sådanna här lampor eller sådanna man hänger i fönster.

Eller en sådan här..

Denna var också snygg...

Vill också ha nya knivar...

Nya grytor hade också varit bra...

Vill också ha en sådanhär matta...

Det var nog allt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0