I don’t know how to be close to you. I don’t know if I can.

Hej!!

Tisdag idag! Kom nästan precis hem från Tims student...Mycket trevligt, All släkt på ett och samma ställe men det var riktigt trevligt..Tim var lite full men men det ska man väl vara på sin student.
Jonas&Tim bjöd på grillad flaskfilé,kyckling riktigt gott till det blev det sallad. Efterrätt va panacotta med granatäpple..

Har precis plockat ihop allt jag ska ha med mig imorgon till jobbet så jag slipper göra det imorgon,  så imorgon är det bara min lunch jag inte ska glömma så blir allt jätte bra..Imorgon ska jag stå i Entre med band och sedan blir det Babyflyg har aldrig haft den innan så någon får visa mig hur man gör....

Nya sims spelet har kommit ut...Riktigt kul faktiskt men inte så mycket nytt mer än det med jobb det kunde ju kommit mer nya kläder,frisyrer eller möbler men inte det inte...Men men jag överlever det också..

Satt precis och kollade spelschemat inför malmö festivalen. Perikles ska dit den 20 Augusti så man skulle nästan gått och sett dem igen..De är skit grymma...Shout Out Louds ska också dit de kanske man också skulle sett de har också några bra låtar..Men jag får se..Hittar ju inte i malmö så man skulle kanske haft någon med sig som hittar..

Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0