The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched. They must be felt with the heart.

Hejsan...

Måndag idag har haft min första exemintation idag och jag var verkligen jätte nervös ...Men det gick bra riktigt bra lärare också hon hjälpte en när man tappade tråden....Hoppas i alla fall på svar vad det blev för betyg....

Förra veckan var man då hos mamma&co hela veckan för syskonen hade sportlov så jag kunde lika gärna vara där....Vi var ute..Sparkade sparkstötting, åkte pulka.

Och så var jag och hälsade på Dammen barnen på onsdagen alltid trevligt men där var inte så många barn de flesta var hemma för att det var sportlov men jag fick i alla fall träffa Astrid,Elsa,Emilia& William alltid trevligt det...

Kom nästan precis hem har varit nere i byn och handlat lite...Köpte födelsedagspresent till joakim som fyller år om 14 dagar så jag blev hel nöjd med presenten jag köpte...Köpte även duschdraperi det blev jätte bra i badrummet så nu går det att duscha utan att det blir vått över hela golvet...Handlade även för mitt presentkort två små blommor och två små hjärtan i gips jätte söta.....=)
Var även på biblioteken och lånade böcker och som vanligt fick jag riktigt bra böcker för Irene är toppen på att hitta böcker till mig. Hittade även två till joakim om drakar så han kommer bli glad han också..

Sitter just nu och kollar på Grey's Anatomy gamla avsnitt när Danny är med....Lite deprimerande men det går det också....Lyssnar även på lite musik och funderar....

Färgade håret igår och klippte mig...Blev skit snyggt är hel nöjd....=)

Måste komma på hur man ändrar bakgrund på sin blogg blir knäpp på att inte kunna det eller finns det någon snäll själ där ute som vill göra det till mig som är duktig?....


Detta duschdraperi köpte jag idag...=)


Nu nu ska jag slänga mig på soffan....
Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: Rex

Väldigt snyggt draperi :)

2010-03-03 @ 18:35:31
URL: http://springerlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0