I decided as long as I was going to hell, I might as well do it thoroughly.

Hejsan...

Torsdag Idag....

Har precis gjort klart sista uppdraget på Filmkunskapen och jag har skickat iväg det till läraren nu väntar jag på rättningen och på en tid när det är dags för Eximination...Men det kommer säkert att gå bra...

Faktiskt inte gjort så mycket mer idag kollade på Sjunde Himlen innan idag riktigt bra program...Har också även pratat med camo. Och pratat med Jönsson han har äntligen fått ett jobb. Är riktigt glad för din skull..Hoppas det går bra...

Har även samlat ihop skor som jag ska ge till min kusin Rebecka så nu har jag äntligen lite plats bland mina skor.=)

Sitter just nu och kollat på kläder och jag har hittat några plagg jag vill ha...Men först blir det ullared och se om där är något istället.....
Vad tycker ni??



 Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: Mikael Redman

Hej vännen!



Jättesnygga kläder speciellt det rosa plagget du passar så bra i rosa... Din blog är så underbar att läsa... Vi ska fixa designen åt dig också.... Tack för att du finns för att du är min finaste vän. Kram från Mikael.

2010-03-18 @ 21:23:17
URL: http://wolfmicke.blogg.se/
Postat av: frida

Snacka om att härmas! :o

2010-03-19 @ 07:49:02
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0