Would you please tell me what you are thinking? Before I go mad?

Hejsan...

Fredag idag...

Kom hem till mamma 11:30 och satte mig på altanen och bara njöt av solen...Riktigt underbart med sol...Så skönt att det äntligen har blivit vår..Hoppas det verkligen håller i sig...Man är ju helt klart en vår och sommar människa....

Felix och joakim hoppar studsmattan så man hör dem i bakgrunden nu när man sitter här...Trevligt trevligt....De bråkar mest och slåss och slår sig.

Mikael sitter just nu vid datorn och nördar sig. Precis nördade han sig med sin moped men det blev väl tråkigt tillslut...

Idag är det final av Let's Dance hoppas verkligen Claudia vinner men jag är inte heller så insatt i det...Mattias kan också vinna så så mycket bryr jag mig inte....



Har precis suttit och snackat med Frida&Hennes bror i drygt 1,5 timme..faktiskt rätt kul så nu har man 47 olästa epost meddelande. För vi nördade oss på facebook....

Var ju hos camo igår trevligt vi började se en film som var riktigt värdelös den handlade om ett bögpar som fick tilfällig vårdnad av den ena bögens bror son...Och den filmen var verkligen värdelös...Men jag cyklade hem innan 8 för hatar vara ute själv när det är mörkt i dagens samhälle vet man inte vad som kan hända...

Dags att flytta till min kära moster på onsdag...Jag ska hjälpa till så min kära pappa han slipper..Han ska inte behöva göra det, Inte bra så kort tid efter han varit på sjukhus. Så det blir jag,mamma,mikael&joakim som ska hjälpa till. Tror johanna och camilla också hjälper till...

Har hittat mycket snygga kläder på halens för nästan 2000 och jag vill så gärna ha dem..Men jag struntar i det har inte så mycket pengar så det får vara...

Har hittat ett halsband jag vill ha som Courteney Cox har i Cougar Town. Så här ser det ut! Fast vill ha det i guld.


Mammas granne påpekade precis till mikael att han körde olovligt bara för att han flyttade sin egen bil så att han kan byta till sommardäck på Mikes bil ikväll..Hon är så in i helvetes dum i huvudet den kärringen......Idiot säger jag bara...man kan för fan inte ens röra sig utan att hon ser det....

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: Bellz

SV: Va kul hoppas hon tyckte om dom :) Jag hejade på Claudia men Mattias vann ju ^^

Ha en bra dag Bellz

2010-03-27 @ 10:14:14
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0