The Next Chapter Begins!!!

Hejsan....

Söndag idag...Sitter i lägenheten och kollar på How i met you mother...Skit tråkigt men det får gå så länge hoppas på en bra film klockan 21:00..Men inte en enda bra film på alla mina 27 kanaler det är värdelöst....

Någon som kan rekomendera en bra film???Blir knäpp annars....Men men får se om jag hittar någon på datorn.....

Hittade mina sims 2 spel hemma hos mamma också, Så de tänkte jag installera någon dag men det är så många så jag vet inte...

Imorgon är det dags att gå till ungdomsmottagningen och jag är inte alls road över detta men måste ta ut p-staven....Är skiträdd att det ska göra ont, Egentligen skulle jag ta med mamma som stöd men mamma kunde inte komma till sjöbo, Så jag tar med min bästa vän Frida som får hålla mig i handen iställt om det behövs....Hoppas det inte gör så ont när väl bedövningen släpper...Så alla ni som läser detta håll tummarna för mig imorgon...


Vill ha denna som bakgrunn på min blogg...
http://www.unikeep.com/awards/downloads/2006_arts/chinese_art_ukp06.jpg

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Jodå, jag följer dig vid din sida. Men jag tänker bara hålla din hand om du håller min. =P

2010-03-08 @ 10:44:59
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Mikael Redman

Hej Kicki!

Sitter och läser din blogg och ryser i hela kroppen. Din blogg är den finaste som jag läst och läser. Du skriver så vackert och så varmt. Vad kul att du tycker om diktboken den är det finaste jag gjort i hela mitt liv. Ingen är finare än du o en bättre vän än du det kan jag aldrig få. Kramar från din vän Mikael.

2010-03-08 @ 20:13:15
URL: http://wolfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0