I do want to know what you’re thinking — everything. I just wish… that you wouldn’t be thinking some things.

Hej...

Måndag idag...Var nervös hela natten inför att ta bort min p-stav och ont gjorde det det förväntade jag mig men att det skullte tryckas och dra trodde jag inte men nu är den ute i alla fall, Så det är skönt..Ska sätta in en ny i april så det ska nog gå bra det också...

Var hemma hos frida idag också och hjälpte henne att rensa hennes garderob så det blev slängt ganska mycket och jag fick med mig lite hem..tack så jätte mycket för allt frida...:) Har haft jätte roligt idag....=)

Var även och handlade med kära lilla Fridag handlade inte så mycket köpte bröd och dricka så det blev inte så mycket...Tänkte handla mer på fredag eller något sådant....

Denna veckan fyller två släktingar år så det blir kalas på Lördag hos jonas&tim, ska bli trevligt.....

Joakim fyller år på måndag om exakt en vecka. Och jag har lovat honom att vara hemma hos honom på hans födelsedag så det ska vi säkert kunna ordna. Det blir säkert bra hur det än blir men han blir så sur om jag inte är där men men...

Fick även mina plancher idag det är riktigt snygga nu ska jag bara sätta upp dem men jag har inga krokar så mikael skulle se om han hitta några hos mamma och ta med dem imorgon..Så det blir toppen det också...

Peace Out!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0