You love me more than I deserve.

Hejsan....

Lördag idag...

Precis hemkommen från kalas hos Jonas&Tim riktigt riktigt trevligt...Har precis lagat mat också till joakim,per&mikael vi andra åt ju hos jonas....

Snart dags för melodifestivalen och jag säger bara Ola Ola Ola, Hoppas verkligen han vinner men blir inte så ledsen om någon annan vinner i heller...Bara inte Pernilla eller Peter vinner så kan alla de andra vinna....

Glömde skriva blogg igår men men jag skriver ju nu....Igår hände det inte så mycket mer än att det var fredagsmys med familjen och så kollade vi på Luftslottet som sprängdes men vi såg aldrig hela alla var ju jätte trötta och helt slitna så det blev sängen tidigt....

Sitter just nu och kollar runt lite på facebook med en filt omkring mig så som jag fryser alltid så är det bra....

Nä nu ska jag gå in och lyssna på P3 för jag glömde det helt och hållet igår...

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Jaha ja... du brukar lyssna på p3 du ;) ne skoja bara. Såg precis att en speciell människa på fejjan tyckte att pernilla skulle vunnit, snacka om att leva kvar i gamla tider.

Vi pratar mer sen, puss och kram skummbanan

2010-03-13 @ 22:58:24
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0