You really should stay away from me.

Hej...

Fredag idag...

Tisdags åkte farfar in till sjukhuset i ambulans..Han sluddrade och kunde knappt prata, De tog provor och sådant och sedan skickade de bara hem honom igen...Jag förstår mig inte på sjukvården är det inte meningen att ni ska ta hand om dem som är sjuka..Men tydligen inte....Farfar hemskickade tisdag, torsdag kunde han inte kliva ur sängen så henrik körde honom till sjukhuset igen. Han blev inlagd igår så han är där just nu men fick permission över helgen för då händer det inget ändå men han ska in igen på söndag och det är troligt vis en propp i hjärnan precis som förra gången..Jag är riktigt trött på detta med sjukhus hatar det....

Joakims provsvar kom i tisdags också det var inget fel på min lilla kulting...Så det är skönt var väldigt nervös över det..Hörde någon som hade samma sak och det visade sig vara cancer så jag är riktigt glad att det inte var något på joakim mer än beltros...

Mormor har också kommit hem från sjukhusvistelsen med halva apoteket men nu mår hon väl rätt hyfsat förutom att hon är jätte trött hela tiden, Hoppas det blir bättre snart.....

Mamma&Pappa är i tydinge de har varit där i några dagar, de kommer hem imorgon, Mamma sa att där är skit kallt så...Och blåser gör det ju alltid i tydinge så....

Oscar är här idag..Han är ju också ledig från skolan så han ville umgås med joakim så de spelar GTA 4 tror jag det är, det är i alla fall massa skjutande och strunt...

Såg filmen Kick Ass igår. Världens skit film...Inte alls bra. Helt jäkla overklig också.....

Snackade med jönsson innan idag..Han är deppig över att han blev sparkad från sin fotboll och jag förstår verkligen honom, han älskar ju sin fotboll, men jag håller tummarna att de vill ha dig tillbaka....

Imorgon är det dags för info möte på tosselilla, vi ska få våra kläder och skit. Så det kommer säkert bli bra det också....

Precis lagar middag, Macaroner och stekt falukorv riktigt gott...Så nu är man mätt och belåten...

Min msn fuckade precis ur...Hatar när alltid gör det först började facebook chatten och dampa och sedan fortsatte msn..Skit inte min dag idag direkt....

Frida: Ja pappa har köpt avgasröret så det kommer bli jätte bra..

Usch är lite trött på att vara singel inte kul alls men men det går över brukar ju inte känna så men men, Dagens samhälle är ju inte direkt som jag vill att det ska vara i heller så det är väl bara att gilla läget...Och händer det så händer det helt enkelt...=)

Mår inte alls bra är förkyld och ont i halsen så det är väl joakims fel som har hostat och haft sig hela veckan, Vill absolut inte ha ont i halsen, oftast brukar det leda till halsfluss när det gäller mig så jag hoppas att det inte blir det...

Peace Out!!!

Kommentarer
Postat av: frida

Kicki: Vad bra att han gjort de, känner mig lugn. Jag kommer med rostis på söndag. syns då!

2010-05-15 @ 08:28:28
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0