I hear voices in my mind and you’re worried that you’re the freak.

Hejsan...

Tisdag idag....

Sitter i min lägenhet och spanar på internet men hittar inget att kolla på så därför skriver jag istället..Har fruktansvärd tandvärk vet inte vad jag ska ta mig till. Mina alvedon är slut också så jag får väl uthärda smärtan istället men det värsta är att jag inte kan sova med denna jävla visdomstand..förstår inte varför just jag ska få fyra visdomständer vissa får ju bara en eller kanske två varför ska jag då ha fyra..Det är så orättvist....



Har nu letat igenom hela lägenheten efter ett mobil abonemang gav upp en stund också och insåg att det finns inte men tji fick jag för jag hittade det..Så jag är riktigt stolt över mig själv. Hittade också 3st kontantkort som man får gratis för att man är en sådan bra kund hos telenor...=) Så medans man letade hittade man många skumma saker som jag trodde jag hade slängt redan med inte det inte så nu slängdes det gamla foton från en tid man inte vill komma ihåg...=) Känner mig toppen...

Fridas bil är fixad också nu...Den går som en klocka..Hörs knappt nu när man sitter i den riktigt bra...Men inte så konstigt att man nästan blev döv när man satt där bak där var ju 3 st hål i avgasröret....

Farfar var hemma under helgen fick permission från sjukhuset precis som de kriminella får från fängelset..Men i alla fall var och hälsade på honom i lördags och han såg inte alls pigg ut..Han brukar vara så glad och så positiv nu såg han bara sjuk och som orken försvunnit...Men enligt läkarna ska det bli bättre med både benet och ansiktet så jag hoppas verkligen det....

Börjar då jobba på lördag på Tosselilla...Jag ska ha hand om Ballongen på vår lilla kommunal dag..Tydligen har 14 000 personer köpt biljetter så vi kommer inte att kunna röra oss där och vi är ändå personal...Haha..Men det ska bli kul....

Snart dags för dansgalan också är grymt taggad inför det...Hoppas bara att fler bestämmer sig för att komma till jonas innan..Som sagt så ska ju inte jönsson eller christian komma iår..Vilket är mycket synd de två ihop blir en oslagbar kombination men men vi överlever det också....Nu väntar jag bara på att jag ska få mina byxor så jag har något att ta på mig på dansgalan också...

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Hej vännen!

Du jag tänkte bara höra med dig hur de går för snubbarna som skulle göra min lilla blogg?! Tycker att jag väntat ganska så länge nu.... tänkte bara ifall du viste något?!

Puss så länge!

2010-05-23 @ 08:21:51
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0