And I won't give up if you don't give up, I won't give up if you don't give up, I won't give up if you don't give up, I won't give up if you don't give up.

Hej..

Lördag idag!!!

Frida nu uppdaterar jag äntligen =)

Jag har köpt mig de två första sims 3 spelen så nu saknar jag inte så många så jag kan äntligen spela utan att de stängs av och skit i och med att det var nerladdat...4 st saknar jag men det kommer de också...

Har även köpt lite nya kläder denna månaden en mysdress i ljusrosa jätte skön att bara dega i, Sedan har jag köpt en mörk rosa topp med en glittrig Mimmi Pigg på, Riktigt snygg faktiskt....Har även köpt lite ramar till mina bilder så nu ska jag bara sätt upp dem också, det kommer bli skit bra...=)

Sitter just nu och försöker hittta lite nya låtar till min mobil börjar bli lite trött på dem men men, Jag har laddat ner Jay Smith i alla fall och Geir så det är lite nytt, Har även hittat introt till Life unexpected som också är skit bra....Försöker också hitta något nytt tema har inga kul alls, Fick ett mobil smycke av joakim igår barbara familjen han som är blå och formad som ett hjärta=)..Man måste bara älska Joakim=)

Jag har plockat fram vinterjackan och vantar,mössa och halsduk jag tycker faktiskt det börjar bli kallt men det tycker jag ju alltid, har även satt igång mina element så det börjar bli riktigt varmt i lägenheten fast Leny inte riktigt satt igång värmen helt....Har även fått nyckeln till min brevlåda äntligen de har nämligen satt brevlådorna nere vid trappan så man måste gå ner hela vägen för att hämta posten så då får man motion..=)

Idag är det lördag och det blir en lugn lördag tror jag...Blir nog lite goda chips ikväll, Vi får se hur det blir....

Nästa lördag är det planerat att man ska till malmö på inflyttningsfest hos pontus hoppas bara det blir nästa helg så han inte ändrar det till helgen efter, För då kan inte jag, Då är det tänkt att jag ska till rebecka på inflyttningsfest/halloween så det ska bli kul också....=) Vet inte vad jag ska klä ut mig till någon som kan hjälpa mig???

Är faktiskt lite nervös över en sak, Hoppas jag klarar det bara är lite rädd men det ska nog gå, Håll tummarna för mig....

Är lite orolig över dig, Du har ändrat dig så mycket och jag saknar som du var innan, Glad, livlig och pratglad hoppas du snart är som du brukar vara, Är det något så vet du var jag finns....Hoppas du vet det??...

Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Hej vännen! Äntligen lite uppdatering sånt tycker vi om. Har äntligen börjat ta tag i min blogg oxå.... undrar så vad de är vi ska hålla tummarna för... om du vill berätta så skicka ett mail... så kan vi snacka där lite... blir inte så privat här... om du förstår! Hoppas vi syns snart?! Pussa

2010-10-17 @ 10:30:05
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0