Fredag 22/8

Hejsan Hejsan Fredag idag....

Har varit och sålt mina förlovnings ringar vad fan ska jag med dem....Så det blev två nya ringar och två par öronhänge bättre än förlovnings ringarna i alla fall.....

Kräftskivan blev inställd imorgon för att det hänt en massa, inget som man skriver här direkt men men...

Ska försöka handla för mina presentkort på systemet någon dag ska bli trevligt första gången på systemet......Men men det blir nog snart får vi hoppas.....

Japp vad ska men mer skriva....Hhmmmm....

Ja har ju varit på malmö festivalen i tisdags mycket trevligt...Trevligaste dagen på länge...Var där inne med sandra&camo och sedan kom Alf vad roligt....Köpte en ring med ett sött litet hjärta på, En Cowboy hatt med ludd..Skit sexig...Armband 8st i rosa...Tufft tufft ett halsband i rosa också så det blev skit snyggt..Träffade Tim på malmö festivalen låtsades som han inte kände mig men men han slipper...

Ska också hämta mina kläder jag ahr beställt vilken dag som helst kommer bli skit snyggt..Får vi hoppas....

Farmor&Farfar har varit på besök också skit kul..Men tyckte inte riktigt om vad min farbror dennis sa...Han är för närgången och för äcklig...Han ringde till och sa att om jag behövde prata med någon som inte var mina föräldrar så kunde jag ringa honom...Jo visst när han verkligen inte har brytt sig innan då har jag andra jag kan prata med..

Per,Mikael&Joakim har börjat skolan....Per han ska gå från 8-16:00 varje dag väldigt trevligt...Mikael går från 8-14:40, Joakijm går från 8-13:30 så han har fått en bra tid...Men det elakaste läraren på skolan..

Per har skrivit in sig på körskolan och ska köra där ni jätte trevligt...Jag ska också börja med dmitt så fort som möjligt tänkte ha det färdig innan juli nästa år...

Har också fått tillbaka min tandvärk i visdomstanden...så det blir väl att rycka ut dem nästa gång man ska till tandläkaren inte kul alls får hoppas på det bästa....

Vill ha bilderna från midsommar och min födelsedag av fia...Hoppas jag får dem snart...Längtar.....

Farmpr&farfar kom på besök idag de hade varit på marknad i dalby alltid trevlit med marknad.....Alltid trevligt med besök.....

Har precis sett danny the dog skit bra film..Och nu tittar jag på little children verkar vara en knepig film men den går säkert att se....

Nä nu får det vara bra...Ha det bra..Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0