Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall....

Hej...

Bokmalen skriver blogg....Började läsa en bok i lördags vid 00:00 den var slut ungefär halv 4....Toppen bok så jag var tvungen at läsa färdigt den..Den var helt underbar den boken...Precis en sådan  bok som passar mig evig kärlek...Och det borde finnas i dagens samhålle också...Men som sagt finns inte det men en sak ska ni veta jag tror på det så......

Såg hairspray i lördags en riktigt bra film konstigt att jag inte sett den förrän nu...Riktigt bra den tycker jag att ni ska se...
Såg även beck men de är lika bra som vanligt..Inte konstigt att jag har alla...=D

Livet är bra underligt...Är å trött på folk som tror att de är bättre än alla andra det är så fruktansvärt jobbigt och sårande...
Och dessutom sen att bli mobbad inför flera folk som inte ens vet vem man är tack...Vilket kräk....

Arbetsförmedlingen idag...Precis som vanligt....Lämnade in mina papper så...Ska dit igen den 8:e och den 15:e och sen är det uppehåll sen får vi se hur det blir....Blir säkert skit bra....

Första December idag 24 dagar kvar till jul alltid lika trevligt...Måste komma på något att ge mina bröder i julklapp men vet inte vad..Vad vill man ha när man är 18år, 15år och 10år om man är pojkar jag har fan ta mig ingen aning...Svårt att veta....

Mormor fyller år idag...hon blir 63 tror jag....Jag har gratulerat henne...Så jag har gjort min del.....

Vet inte mer vad man ska skriva här...

Julskyltning igår altid trevligt...Träffade Andreas...Träffade inte så många mer jag kände så det är lite synd....Pappa och dem fick sålt jätte mycket men alla priserna gick inte åt så de ska sälja lotter på avslutningen den 10:e december...Och där ska jag vara med och vara papparazzi alltid lika kul för et fotografi nörd.....Ska bli skit kul..

Fick precis ett sms där det stod:
Du vaknar upp i ett rött rum,
utan fönster och utan dörrar, ingen panik!
Du är bara i mitt hjärta =)
 
Helt underbart sms blev så glad =).....

Peace Out......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0