Learn to believe in love; it's the closest thing to magic we'll ever be...

Hej. 

Söndag  idag och jag har ont i halsen och är förkyld inte alls kul verkligen helt värdelöst...

I tisdags satt satt jag och kollade på det nya berverly hills....90210 riktigt bra serie faktiskt har sett avsnitt 1 till 11 rikitgt toppen..Och så är där en riktigt snygg skådespelare med också....

Mobilen sönder som jag säkert har sagt redan....Helt värdelöst inte alls kul....Det är sjätte gången den är på lagning nu och jag hoppas att jag får en annan modell nu....Men det betvivlar jag starkt med denna tur denna familjen har så går det aldrig hem...Har inte fått den än i heller denna gången var den väl helt värdelös får se vad örjan kan ordna för något till mig...=)

Har varit dålig hela veckan börjar avta lite nu med förkylningen men fortfarande dödligt ont i halsen så men men....

Försöker planera något inför nyår hade varit jätte kul med mycket folk och snyggt klädda människor...=) Har nämligen hittat en lokan nu kostar 500kr för ett dygn så jag får spana lite på det...Men det hade varit bra om man visste vem som kom och hur det blir och så men jag får fundera....

Igår Dansbanskampen...Scotts lika bra som vanligt helt underbara..Och den gick vidare till nästa vecka också helt underbart...Så jag hoppas att de vinner...=)

Idag har man hjälpt pappa lite med hans skytte och skrivit lappar och så som han ska ha upp i skytte hallen..Alltid lika trevligt även webmaster på deras hemsida ju...www.laget.se/vskytte

Riktigt mysigt med jul faktiskt...Mycket slingor och stjärnor överallt nu riktigt mysigt...=)

Mycket konstigt folk som kollar min lunar nu för tiden undar vem det är några kan jag faktiskt gissa ut men tycker faktiskt inte riktigt om att en viss person kollar den men men låt han hållan tycker han det är så kul och kolla mig så låter jag honom göra det...Ha så trevligt på min sida....Småbarn roar sig lätt..

Ja vad ska man mer skriva...Har lite problem med att lita på folk men det är kanske inte så konstigt folk sviker en och håller på hela tiden så jag hoppas någon gång att man kan ta sig förbi det...

This time, I wonder what it feels like,
To find the one in this life,
The one we all dream of,
But dreams aren't just not enough.
So I'll be waiting for the real thing,
I'll know it by the feeling,
The moment when we're meeting,
Will play out like a scene,
Straight off the silver screen,
So I'll be holding my own breath,
Right up 'til the end,
Until the moment when,
I'll find the one that
I'll spend forever with.

'Cause nobody wants to be last one there,
'Cause everyone wants to feel like someone cares,
Someone to love with my life in their hands,
There's gotta be somebody for me like that,
'Cause nobody wants to do it on their own,
And everyone wants to know they're not alone,
There's Somebody else that feels the same somewhere,
There's gotta be somebody for me out there.

Tonight, out on the street, out in the moonlight,
And damnit this feels too right,
It's just like deja'vu,
Me standing here with you,
So i'll be holdling my own breath,
Could this be the end,
Is it that moment when,
I'll find the one that I'll spend forever with


You can't give up,
Looking for a diamond in the rough,
(Because you'll never know)
When it shows up,
(Make sure you're holding on)
'Cause it could it be the one,
The one you're waiting on.

'Cause nobody wants to be last one there,
'Cause everyone wants to feel like someone cares,
Someone to love with my life in there hands,
There's gotta be somebody for me, ohhhhh,
Nobody wants to do it all on their own,
And everyone wants to know they're not alone,
There's Somebody else that feels the same somewhere,
There's gotta be somebody for me out there,
Nobody wants to be last one there,
'Cause everyone wants to feel like someone cares,
There's Somebody else that feels the same somewhere,
There's gotta be somebody for me out there.

http://www.youtube.com/watch?v=7fWGkCo97eU

http://www.youtube.com/watch?v=SXV0Pm7Aae8




Önskelista Kicki

•1.   Parfym Paris Hilton, Christina Augilera, Gwen Stafani, Chopard Wish Diamond , Chopard Wish Pink Diamond, Chopard Wish Turquoise Diamond

•2.   Singstar Soul + Mikrofoner

•3.   Dator Mus

•4.   Ipod

•5.   Trivial Presuit nya

•6.   Sällskapsspel
•7.   Smycken
•8.   Smink 
•9.   Filmer,Böcker,Musik



Peace Out


Kommentarer
Postat av: Marcus

Toppen blogg. Vi får försöka ordna till något till nyår.. Hade varit riktigt skoj.

En intressant önskelista..hehe. Kram

2008-12-07 @ 21:06:55
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0