Du vet väl om att Du är värdefull,att Du är viktig här och nu,att Du är viktig för Din egen skull för ingen annan är som Du!!!

Hejsan Hejsan...
Det var fruktansvärt länge sen jag skrev här så det får väl bli några rader...

Har varit på dansgalan i veberöd...Hade skit roligt på fredag det var den bästa dagen på länge det var underbart....Det var verkligen roligt att träffa lisette&Gänget igen...Vi hade kul eller hur???? Kolla gärna bilderna på min facebook....Var även på dansgalan på lördagen med farfar..Det var faktiskt trevligt....Och hos fia&henrik på schlager kväll efter dansgalan...Tyckte att grekland skulle vunnit eurovision son contest men men...

Det har hänt ganska mycket sen sist man skrev....Har fått tandvärk inte alls roligt men det går väl över så småningom...Får nämligen min visdomstand så det är inte kul..Hela kinden är svullen.....

Har även fått utslag av vatten i tydinge så det är inte så roligt...Vi var där från torsdag 5:e till söndagen 8:e,..Så det var skönt att komma hemifrån lite...Vi vadade och hade roligt..Maria fyllade även 40år..så Grattis till henne...Träffade även Dea&Lollo i lördags när vi var i tydinge alltid lika trevligt att träffa dem....

Har även firat mors dag.....Alltid lika trevligt farmor fick en blomma av pappa...Och mormor fick en blomma..Och även mamma....

Var även och jälpte johanna och dennis att flytta den 30:e så det var trevligt att se deras nya lägenhet i tomelilla...Trevligt trevligt...Var en otrolig fin lägenhet faktiskt....

Idag var det premiär i fotbolls Em för sverige...Och De VANN mot Grekland...Heja Heja Heja Sverige....Grekland - Sverige 0 - 2...

Nästa Match Lördagen den 14:e mot Spanien...
Och matchen efter det Onsdagen den 18:e då är det mot Ryssland...

HÅller på att odla tomater,sallad,jordgubbar& gräslök..Och det går faktiskt helt lysande...Har redan fått en jordgubbe.....Så det ska nog bli många snart....

Min mobil har gått i sönder igen...Det är tredje gången nu..Men nu hoppas jag att jag får en ny annars så jävlar blir jag arg.....Har just nu en samsung som långe telefon och den telefonen är fullkomligt värdelös...Hatar den....Och jag som älskar att fotografera så har jag ingen mobil till det...Sorgligt...

Per har även skrivit in sig på körskola...Jätte roligt...Så han får väl sitt körkort nån gång efter september....

Ska på födelsedagskalas imorgon...Min kära farbror fyller år...Han fyller år nu Det är ny dag..Grattis.....

Nä nu ska jag sova God Natt hoppas blogger blev bra....Många kramar Kicki...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0