Skrattar du åt mig för att jag är annorlunda så kan du förvänta dig att jag skrattar tillbaka för att du är precis som alla andra.....

Hej...

Piercingen börjar läka riktigt fint nu sen jag tog bort piercingen...Lika bra det den läkte ju inte med en piercing i så det vara lika bra att ta bort den...Fast det är synd....

Joakim är snart hemma från skolan....Blir lite mer liv med honom hemma så det är trevligt...

Arbetsförmedlingen ringde innan...Aldrig kul man tror att de ska skrika och gorma varje gång de ringer men idag ville hon bara berätta att jag var duktig som skickade min jobbsökar lista varje fredag...Och sedan berättade hon att ska på möte med henne den 8:e December och den 15:e December...Onödiga resor till sjöbo....Men men det får gå ändå...

Är lite uttråkad får kanske spela sims eller läsa en bok...

Jag tycker att fler människor ska börja blogga..Och jag tycker verkligen att fler av mina vänner behöver skaffa facebook....

Håller på att bränna ner filmer...Datorn är ju snart full så det krävs att bränna ner lite filmer.....Tog också bort mycket bilder och sådant igår..

Vet inte riktigt vad man ska hitta på nyår vill hitta på något kul...Får se vad vi planerar......Tänkte köpa en fin klänning att ha då.....Men som sagt krävs ju en fest eller "tillställning" först....

Människor ska aldrig aldrig få lov att knäcka denna familjen för då fan ta mig ska jag knäcka dem.....Och alla som håller på med mina bröder så fuck off...Jag tror att ni inte får så mycket huppmärksamhet så därför hittar ni på er uppmärksamhet istället det är tur att mina bröder har så många människor bakom sig...

Sitter just nu och kollar på One tree hill..Riktigt bra serie helt underbar...Förbannat synd bara att inte Lukas och brooke är ihop i de nya avsnitten...För då är han ihop med Peyton men hon ska ju dö...Hon har fått cancer.....VI får helt enkelt se.....

Söndag Julskyltning och ingen planering ingen på skyttet vill stå och sälja lotter och det är heltjävligt sjukt...De som är ledare där nere kunde åtminstone stått och sålt lotter men inte alls bara pappa&carina är de ända som har satt upp sig så det är för jävligt...Helt jävla förjävligt av de andra inte har satt upp sig men som sagt man kan inte ens lita på släkten...

Peace Out..............

Kommentarer
Postat av: Marcus

Helt perfekt blogg. Alltid lika roligt att läsa din blogg. vet inte heller vad som händer på nyår. Hade varit roligt att hitta på något.. Kram

2008-11-29 @ 00:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0