When The Rain Begins To Fall

Hej..
Sitter och funderar som brukar vara min nattsyssla för då kommer alla tankarna farande poff....Vet inte riktigt hur jag ska klura ut mina tankar....är riktigt trött på att inte kunna sova på natten men men det får gå ändå...

Kärlek vad är det egentligen för jag vet inte längre...Kärlek till dina vänner,familj,djur finns ju alltid men hur ska kärleken vara till någon man ska dela sitt liv med....Ska man helt enkelt bara stå ut med dem för att man ska  vara med dem....För jag undrar en sak ska inte dra alla över en kam men de flesta idag tror jag inte vet vad kärlek är...En kompis till mig är enbart tillsammans med sin tjej för att det är lämpligt och jag tycker verkligen det är helt sjukt...Ska man inte vara tillsammans med dem för att man ÄLSKAR dem??? Tydligen inte för kolla bara på folk de har kk till höger och vänster och är rädda för att binda sig...Menar inte att det är fel det är bara inte mitt sätt att se på saken...Tycker det är konstigt...Enligt mig så ska kärlek vara som i film man ska älskar varandra vilkorslöst och tydligen så finns det inte sådanna i min ålder längre har nog aldrig funnits i heller tror jag finns nog bara jag....Vad är det killar vill ha????
Kommentera gärna...

Är också riktigt trött på vissa i min släkt, Jag hjälper alltid dem när de behöver hjälp och de kan inte ens prata med en...Men men som sagt ni slipper...Som sagt Släkten är värst.....

Har precis sett två filmer.....Helt underbara filmer...The Sisterhood Of  Traveling Pants och Picture This...Riktigt bra Kicki Filmer...Allt slutar lyckligt i dem med andra och Tjejen får killen i slutet...Alltid bra det.....

Hjälpte pappa idag med lite resultat till skyttet...Det gick bra det tog så mycket som 15minuter att föra in dem på deras hemsida...

Ska hjälpa brossan imorgon med hans prao arbete ska bli kul att hjälpa honom....

Just nu går Crossing Jordan på tv:en...Alltid trevligt med den serien...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Håller fullständig med dej. Vad är folk rädda för. Kärlek är när man älskar varandra riktigt mycket.. de tycker jag är kärlek.

Ska jag säga ifrån min egen synpunkt så tror jag killar vill ha tejer som vill verkligen vill binda sig och vill bli älskade.

Hoppas du sover bätttre inatt.

Kram Kram

2008-11-04 @ 19:55:37
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0