A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words.

Hej....
Söndag idag...Idag har det varit ganska tråkigt...Det har inte hänt så mycket men jag ska inte klaga i går var vi på tosselilla hela dagen med Mamma,Pappa,Per,Mikael,Joakim,Jonas,Anette,Tim,Oscar,Henrik,Farmor&Farfar...Var rikitgt kul badade mycket och åkte nya berg & dalbanan som var riktigt kul...Och så åkte jag givetvis extreme fly som också var rätt kul men kommer nog aldrig att åka den mer....Var lite för snurrig för min del...
Sa även hejdå till allt tosselilla folk, det kändes mycket tråkigt trodde inte det skulle kännas så jobbigt..Men en sak som är saker jag glömmer er aldrig allihop och givetvis ska vi inte sluta umgås vi måste hålla kontakten...







Var även på 20års fest igår...Mikaela hon blev 20år..Riktigt trevligt med lite nytt folk, en massa knuttar för kevins föräldrar är ju Mcknuttar.....Hahaha...Men det var faktiskt helt också riktigt kul att höra deras historier....

Min sista dag på Tosselilla var i torsdags och som vanligt som traditionen innebar så skulle man bli slängd i sjön men jag vägrade och blev trädkamare istället för jag skulle inte i den äckliga sjön....Så jag fick ett jätte blåmärke istället som jag mycket väl kan leva med..Så Tobbe det gör ingenting...=) De våtade ner mig med vatttenslangen istället så det var jätte bra att jag slapp bli i kastad i den äckliga sjön....

Veckan som kommer väntar arbetsförmedlingen både måndag&fredag...Och på tisdag kommer lönen.....

Och till helgen blir det nog fest hos Camilla&Omid ska bli trevligt..Tur att Lilla Lilla Linus ändrade sin fest till den 5:e September så kan jag ju också åka till camilla...

Har installerat om min dator till vista....Eller rättare sagt per han gjorde det till mig så det blev rätt för han kan det...så nu är datorn mycket snabbare och funkar jätte bra...Förutom att msn inte vill starta så det retar mig lite...Och omid har ändå försökt två dagar på rad men men jag får vara utan det till jag hittar någon som kan lösa det till mig....Men jag klarar mig utan det rätt skönt att veta att ingen skickar till en där..Haha...

Puss Puss På Er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0