If you should die before me, ask if you could bring a friend

Hejsan...

Julskyltningen förra söndagen trevligt trevligt hade tänkt gå på den men det gjorde jag inte hade ingen att gå med. Så det blev en hemmakväll med pizza&Coca Cola istället så det var också trevligt....

Förra lördagen var den bästa kompisens födelsedag eller ja rättare sagt kalas för hon fyllde år på fredagen...Kalaset var otroligt trevligt...Du är helt underbar frida är så glad att vi är vänner....Var även på bio men underbara brossan vi såg New Moon äntligen säger jag bara det var värt väntan...En helt underbar romantisk film...Längtar verkligen till nästa film och jag som till och med vann biljetter till New Moon men det ska jag tacka camo för, För att jag fick tidningen..Tack...

Är lite sjuk inte alls kul är jätte förkyld och bara hostar så det är inte så jätte kul...Inte alls roligt....Men men måste kurera mig...

I fredags fyllde min Kära lilla Mamma år...Grattis Grattis...Hon fick sin födelsedagspresent tidigt redan förra helgen, hon pratade så mycket om en isbjörn som lyser så den köpte vi och hon blev jätte glad...Verkligen jätte fin isbjörn.....

Var på biblioteket i måndags när jag varit på arbetsförmedlingen så då fick jag några böcker med mig hem..Tack Irene det var verkligen snällt att du hittade så många jag kommer tillbaka ;)

Igår smälde det...Jag&Frida vi stack till Ullared och vi hade skit kul våra bilfärder bli alltid kul och shopping på det blev toppen....




Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: camo

det var så lite så

2009-12-09 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0