Love is when you look into someone's eyes and see their heart......




Hej....

Sitter just nu vid mammas dator har nämligen låna ut min till pers kompis...Så det sitter och spelar COD 5 (Call OF Duty 5)...Så jag roar mig på denna datorn istället, Håller nämligen på med lite musik och sådant här....Har 11000 låtar här så jag måste ha in lite nya på min mobil annars klarar jag mig inte....

Lördag idag händer nog inte så mycket tänkte se en film eller något senare ikväll......

Farmor körde precis här ifrån...Hon hade varit nere om Romelspelen de har ju börjat nu och håller på fram till sportlovet....Så hon jobbar som satan nu..Hon bruckar börja 23:30 på kvällarna och städa lite och så annars blir det ju jätte skitigt till de ska spela fotboll...

Mina två farbröder spelar ju innebandy eller rättare sagt en är tränare och den andra spelar..Matchen de spelade i torsdags förlorade de 11 - 2...Inte riktigt bra alls men min farbror gjorde ett mål i alla fall en bit på vägen...

Lets Dance igår.....Och jag tycker att magnus ska vinna helt klart..Har ju även träffat honom...Han är jätte duktig på att dansa fast han är stor och grov....Helt rätt par som åkte ut igår hon var helt stel och bara stog och gungade..Tycker också att hon Elisabeth ska åka ut och även Kitty tycker inte alls de har där att göra....Och Niklas Wahlgren för att ha tränat fyra dagar är han otroligt bra..Synd att mojje inte kunde vara kvar bara han var rolig och duktig....

HockyMatchen -  Malmö redhawks - Bofors blev 0 - 2..Inte alls bra hoppas ju att de ska gå upp i elitserien nu för de har spelat i hockyallsvenskan för länge nu....Men de har ju bytat tränare så det kanske går bättre sen det tar ju lite tid för tränaren också att komma in i saker....

Snart börjar fotbollssäsongen också...Och jag måste verkligen ta mig in på några matcher sen...Hade varit roligt att börja gå regelbundet som man gjorde när man gick i gymnasiet men då hade man ju pengar till det och inte så mycket räkningar =)....Heja Malmö FF...De har ju fått några nya spelare....=)

Läste slut en bok igår också böjade läsa lite efter 00:00 och var färdig klockan 03:00 kunde absolute inte lägga den ifrån mig den var så himla bra....Det heter Flickvän på låtsas av Jessica Steele...

Såg även In Plain Sight igår en riktigt bra serie.....

Ska försöka ordna det med Schlager kvällar tänkte försöka i alla fall vill jätte gärna ha det när melodifestivalen börjar men vet inte riktigt var jag ska ha det...För mamma&co är ju alltid hemma så det blir svårt här hemma om hela familjen är hemma någon idé...Och poolpartyt kan jag ordna galant men det ska bara bli sommar först....Och självklart får mina vänner kommer...=)

Söndag imorgon tänkte sätta mig och göra uppgiften till arbetsförmedlingen som ska lämnas in på måndag...Får se hur jag ska ta mig dit på måndag men jag tror pappa kan köra han är ju ändå ledig...Eller något sådant...Ska gå på arbetsförmedlingen nu varje månad och hu länge vet jag inte men det varar 10 - 12 varje måndag men det brukar vara slut vid 11.....Vi får se hur det blir...Två personer jag kände där redan på de mötena...Den ena var emelie från gymnasiet och petter från grundskolan....Men de kände inte igen mig...


http://www.lovinghugs.com

She's Walking Down The Aisle

She's walking down the aisle
With a smile as pure as honey
A gust of wind as smooth as silk
A glimmer of hope
A ray of light.

She's walking down the aisle
With lovely clothes of crimson red
A look of a saintly figure
A voice of an angel
A silent whisper.

She's walking down the aisle
With eyes as deep as the sea
A song of the morning bird
A divine vision
A picture of paradise.

She's walking down the aisle
Like clouds floating in the sky
Like an angel ascending from heaven
Like a drop of rain in the desert
Like a promise never broken.

She walks down the aisle.
She asks me a question.
I have no words to answer.
And time stands still...



Peace Out..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0