To the world you may be one person, but to one person you may be the world.


Hej.....

Torsdag idag...Har bara tagit det lugnt och spelat lite sims....Var ute lite innan också.....Var och handlade också innan skulle hjälpa joakim med vad han skulle ha....

I måndags var man hos arbetsförmedlingen runda bords konferanser inte alls kul och tror inte det gör någon nytta i heller men vi får se...

Jobben jag sökt denna veckan är:
Telenor Lund
Telenor Malmö
Viasat Ystad
Värpinge Äldreboende

Har laddat ner twilight men hittar inget bra material.....Så jag får vänta med att ladda ner den lite till....

Vill gå på bio fick ju biokort i julklapp så jag får väl gå och se något där....Någon som vill följa med?????

Har pratat med camo lite idag också...Alltid lika trevligt att prata med honom...Han har så mycket att säga...=)

Inbrott på Skyttet i måndags kväll inte alls bra det hade tagit två gevär och penar för ungeför 5-8000 pappa vet inte riktigt hur mycket där var men där var ganska mycket.....Konstigt att det gör det första dagen skyttet öppnar efter uppehåll men men de har säkert planerat detta länge...



Har då bytat rum om jag inte redan berättat det nu har jag ett mindre men trivs jätte bra är här mer inne än vad jag var när jag hade det stora men det var nog för att där var så kallt då....

Satt och funderade lite över det kommande året....Tänkte ordna något poolparty till sommaren så det får jag försöka planera kommer bdali toppen....Och sedan är det ju dansbandsgalan också hade varit kul om vi ordnat någon förfest....
Och sedan ska vi nog kunna ordna några schlager kvällar också när melodifestivalen börjar...Detta året kommer bli toppen.

Sitter just nu och kolla på Tomb Raider Lara Croft....Alltid en bra film det går ju inget annat på tv just nu....Men det blir bättre senare....

Såg ett nytt avsnitt av 90210 igår riktigt bra serie och såg även det senaste från One tree hill...



Marriage is not a ritual or an end.
It is a long, intricate,
intimate dance together
and nothing matters more
than your own sense of balance
and your choice of partner



Peace Out.....

Kommentarer
Postat av: Marcus

Går gärna på bio med dej.. Poolparty lät perfekt och schlager kvällar lät ännu bättre. Hoppas man får komma..

Puss och kram

2009-01-15 @ 22:37:06
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0