I don't know how it feels to always wanna run, And I don't know what it means to be dying just to live...

Hej...

Sitter just nu i Ystad på folkuniversitetet och fördriver tiden med att blogga,kolla utbildning,leta jobbredigerar sin cv, och skriver personligt brev...Faktiskt inte så dåligt som jag trodde många man kan prata med och Natalie känner man ju redan så det är otroligt skönt....

Idag är det ju fredag och vi ska kalas senare ikväll så det ska bli trevligt det också...De som kommer är nog Farmor&Farfar, Jonas, Henrik&Fia...Så det blir säkert trevligt...
Och imorgon ska ju mammas sida komma Maria,Rebecka,Patrik, Camilla&Omid, kanske mormor&morfar men men vi får se....

Idag är det också Let's dance semifinal alltid trevligt...Hoppas verkligen att magnus inte åker ut idag....Tycker att han ska vinna men vi får se så bloir det säkerligen inte....Men men man kan ju hoppas....

Satt precis och pratade med annika det var verkligen länge sen..Mycket trevligt.....

Johanna ska flytta till malmö på måndag hoppas det blir bra....

Maria har flyttat klart vi hjälpte henne förra lördagen så jag hoppas hon har fått rätt på allt och att de trivs i nya huset....

Har hittat en utbildning jag kan tänka mig att gå på..Barnskötare i osby låter mycket trevligt får fundera och kolla upp det mer...Osby är ju faktiskt inte så långt nära till tydinge också...

Vill ju verkligen jobba med något jag trivs med och det är jätte kul att jobba med barn så det blir nog något sådant...

sitter och knåpar på min cv försöker göra den bättre så jag försöker komma på något bra att skriva....

Tycker att fler vänner ska skaffa facebook mycket kul att så många har det men tycker att fler ska skaffa det....så har man alla sina vänner på ett och samma ställe så slipper man alla de andra hemsidorna.......

Idag kommer säkerligen kevin det brukar han ju göra på fredagar och sen är de där hela helgen...Så vi kommer att ha honom hos oss kan jag tro men kanske inte för vi ska ju ha kalas också..Vi får se hur det blir...Blir säkert bra....

Cockie And Beans - What If..

What if you were left with a stone cold heart?
And you were all alone and just falling apart?
Would you rise again? Would you rise again?
What if hope was lost for one hundred days?
And you feel that life was just slipping away?
Would you rise again? Would you rise again?
What if?

Riktigt bra låt...

Snart dags att åka hem en timme kvar bara sen är det hemfärd för att göra klart lite inför kalas så...Får se om jag hinner att baka några muffins innan folket kommer annars får jag baka till imorgon så har jag ändå varit lite duktig....

Riktigt fint väder ute det är sol men tror inte det är särkilt varmt det var ju minus grader inatt så det är nog inte så varmt ute....

Pratar just nu med Lisette alltid lika trevligt att prata med henne...Du är helt underbar gumman....

Peace Out.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0