Ja nu har åren gått sen vi undrade, var ska vi sova inatt.Men det känns ändå som det var igår, vi hittade vår skatt.Ja det e hon och jag som det var den gången, vi sjöng den först kärleksången.Vi hitta en säng, och vi hittade hem, och det håller efter all

Hej....
Tosdag idag...Lite sliten och trött men det är det värt har haft 3 underbara arbetsdagar...Riktigt trevliga arbetskollegor verkligen kul...I tisdags så höll jag i lilla tåget och te kopparna,och igår hade jag också lilla tåget och te kopparna..Och idag var jag badvakt..Så det var kul det också....Men är hellre på tivolit...=)

Så nu är man ledig fram till tisdag så man kan vila lite...Men men det ska nog lösa sig också...

Då ska man kanske åka till tydinge imorgon..Det är motercykel marknad på lördag och allt sådant smått och gott...Så man kanske skulle åkt upp där....

Har gjort en Coach på internet..På Sydsvenskans hemsida där man ska göra ett eget lag med alla spelare från skånska lag..Så det är ju faktiskt rätt häftigt det var pappa som kom hem och berättade de har tävling på jobbet....

Perikles - Vi Sover Ännu Tillsammans

Ja nu har åren gått sen vi undrade, var ska vi sova inatt.
Men det känns ändå som det var igår, vi hittade vår skatt.
Ja det e hon och jag som det var den gången, vi sjöng den först kärleksången.
Vi hitta en säng, och vi hittade hem, och det håller efter alla dessa år.

Vi sover ännu tillsammans, varje underbar natt.
Vi sover ännu tillsammans, vilka nätter vi haft.
Nu är vi pappa och mamma, vilka vi ungar vi fått.
Och så fint det har gått, allting e så bra.
Vi sover ännu tillsammans, ja vår lycka e gjord.
Vi sover ännu tillsammans, aldrig nått ?
Om tio år från nu vet jag att jag och du vi sover ännu tillsammans.

Peace Out!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0