If I could dream at all, it would be about you. And I’m not ashamed of it.

Hej...

Tisdag idag....

Tog vaccinet igår så idag har jag jätte ont i min arm kan knappt röra den, Och har inte kunnat sova inatt så det verkar inte vara ett toppen vaccin direkt...Men bättre med lite ont i armen än att dö av infulensan...

Fotbollsgalan igår var helt värdelös...Inte ens Zlatan kunde ta sig dit när det var i hans egen hemstad det tyckte jag var förjävligt...Verkligen värdelöst...Henke Larsson var inte där i heller det var också sjukt...Och inte Andreas Isaksson i heller..Var fan bli alla bra fotbollsspelare av...Hallå vem fan vill se kim källström på en fotbollsgala vi vill se Zlatan....Och helt ärligt Zlatan varför ska du inte spela i landslaget nu kommer mer än 75% av svenska folket inte att följa fotbollen längre...Snälla ändra dig...



Håller tummarna för din pappa Lisette helt overkligt att det ska hända dig....Håller tummarna att han klarar sig det gör vi alla...

Farmor&Farfar var på besök här idag alltid trevligt med besök....

Sitter och funderar om man ska ordna fest nyår men vet inte hade varit kul att att hyra lokal och ha ett nyårs tema men vet inte...Någon som vill hjälpa mig att hålla i det och hjälpa till att betala lokal???

Någon som vet var man kan hitta säsongerna på Buffy The Vampire Slayer???

Spike: You listen to me. [Kneels in front of her] I've been alive a bit longer than you, and dead a lot longer than that. I've seen things you couldn't imagine, and done things I prefer you didn't. I don't exactly have a reputation for being a thinker. I follow my blood, which doesn't exactly rush in the direction of my brain. So I make a lot of mistakes, a lot of wrong bloody calls. A hundred plus years, and there's only one thing I've ever been sure of: you. [Buffy looks away; he reaches toward her face] Hey, look at me. I'm not asking you for anything. When I say, "I love you," it's not because I want you or because I can't have you. It has nothing to do with me. I love what you are, what you do, how you try. I've seen your kindness and your strength. I've seen the best and the worst of you. And I understand with perfect clarity exactly what you are. You're a hell of a woman. You're the one, Buffy.

Buffy: [Quietly] I don't wanna be the one.


Förstår inte i heller varför jag inte kan ha andra ikoner på min telefon sådanna här:
Någon som vet varför???

Någon som vill hänga med på bio den 21:e November??? Twilight New Moon Har premiär...



Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Halloj vännen.

Klart att jag hjälper dig, dessutom har jag redan fixat DJ och allt. hehe så räkna med mig! Puss

2009-11-12 @ 07:12:51
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0