Soulmates never die!!!

Hej....

Måndag idag...Trevligt eller inte alls har fått maginfluen sa så jag kräker och har mig så det är inte alls kul, just nu ligger jag ner och försöker uthärda detta får hoppas att det går över till imorgon....

Idag ska man även till vårdcentralen och bli vaccinerad mot svininfluensa så det ska väl gå bra...Hoppas man inte blir sjuk av den bara....

Farmor har varit inne och opererat sig för framfall...Låter inte klokt med så är det..Hon mår bra men ser lite sliten ut vi var och hälsade på dem igår det var ju fars dag...fast hon sa att hon inte skulle ha någon man hade hon det ändå...En envis liten dam min kära farmor....

Har tid till syokonsulent den 16/11 så det blir alldeles utmärkt....Det går framåt det här....

Och nu på fredag är det dags att åka till arbetsförmedlingen ska vara där kl 9:15 så vi får hoppas att det går bra.....

Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: edahlander

sv; tack så mycket :)

Nej, det är melissablogg.devote.se (min kompis) som har gjort min header och snart ska jag ta hjälp av min andra kompis för att frächa upp den lite. :)

2009-11-10 @ 17:01:22
URL: http://edahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0