To dream a dream is to awaken your inner self. Your wants, your desires, your passions are given life.

Hej....

Fredag 16/10...Riktigt skönt att komma hem men har haft jätte roligt denna veckan med alla barnen, Super kul....Idag har vi mest varit inne med barnen men det blev ungefär 2timmar ute nu på slutet för man behöver ju vara ute också...Kallt men skönt...


Fredag 16/10 fick vi ett hot brev av en granne, han är totalt dum i huvudet den mannena...Blir så jävla förbannad...Han har nog aldrig varit barn/ungdom totalt störd...Varför reta sig på saker som inte går att ändra på ändå....

Onsdags kväll 14/10 körde min kusin och krockade eller rättare sagt han blev påkörd av en bil...Men han klarade sig lite ont i höften så han hade änglavakt...Han också....Många som haft det detta året...Riktigt skönt att någon har flyt......
 
Idag är det fredag sitter och nördar mig och tittar på tv...Ska titta på Doobido....Har varit på arbetsförmedlingen idag inte alls kul med det måste göras det ockås...Och ska dit igen på måndag på möte med min nya handläggare inte roligt alls det heller men det måste också göras.....Handlade också god mat idag tacos och testade en ny sort taco med kycklig och fajitas riktigt gott och starkt....

Per var med om en krock igår inte hans fel...Som tur var, den dumme jävleln körde in framför per fast per hade två bilar framför..så tre bilar blev ju skadade men alla är hela och rena....

 Såg tre bra filmer igår...Dena ena heter Holiday in Handcuffs och den andra My Life in Ruins och den tredje är: Wizards of Waverly Place: The Movie riktigt bra filmer alla tre...




Så Lilla Frida nu har jag uppdaterat enbart för din skull...

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: frida

TjooHooo... de var bra de kära du.

Hur gick de med per, de var verkligen inget roligt att höra. Vill du veta vad emelie sa när vi åkt ifrån er. " han med T-shirten var ganska så snygg" alltså per då hehe tyckte de var lite gulligt. Hoppas allt är fint med er alla? kommer och lämnar lite pengar till din kära far snart. Tacka så mycket för hjälpen. Är så glad att jag har er. Tack tack tack min lilla skatt <3

2009-10-23 @ 21:29:22
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0