Du älskar inte en kvinna att hon är vacker, men hon är vacker för att du älskar henne

Hej....
Tisdag idag...Blivit bättre från min influensa, fick jätte ont i halsen och feber i torsdagskväll inte roligt alls...Mådde ännu sämre på fredagen och natten till fredag var ännu värre hade så jätte ont i halsen var varm och kall om vart annat så det var inte en bra upplevelse....

Imorgon tillbaka dagiset ska bli jätte kul har verkligen saknat med ska bli roligt att komma tillbaka till alla barnen verkligen underbara barn....

Har precis sett filmer Förtrollad med min kära mamma och joakim...Alltid roligt att se film med någon....Inte kul själv....

Nya avsnitt av Desperate Housewives idag kl 21:00 så det kommer väl bli ännu mer intriger än vad det brukar vara kommer ju en ny familj till stan....

Känner att jag behöver en ny bakgrund till min blogg har försökt och försökt själv men kan inte..
.Snälla snälla någon som kan skulle ni kunna hjälpa mig???

Frida var blir din önskelista av....Ser fram emot att läsa den och handla någon till min snart 20åriga bästa vän...

Vi får planera din fest någon dag också jag hjälper gärna till har redan börjat spana runder på lokalen jag sa finns här ute..Det enda problemet är vem du vill bjuda...



Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: Mikael Redman

Stackars dig vännen....Inte kul att vara sjuk. Sänder dig en varm krya på dig kram från Värmland ner till Skåne och en liten ros. krya på dig så är du snart på benen.



Kram från Mikael.

2009-10-07 @ 23:54:59
URL: http://wolfmicke.blogg.se/
Postat av: frida

hej lilla du.. vet att du fortfarande är lite sjuk. De är mkt att göra på dagiset, så palla dig dit snart ;) ne, men jag saknar dig.. stod och tittade när eran del kom ut igår och de var ingen kicki där snyft så nu när du är hemma palla dig till datorn och uppdatera lite. Krya på dig min kära, hörs snart.

Pussar och kramar

2009-10-22 @ 21:45:44
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0