We were given: Two hands to hold. To legs to walk. Two eyes to see. Two ears to listen. But why only one heart? Because the other was given to someone else. For us to find.

Hej....

Sitter just nu i ystad hos studie framjandet...Inte alls kul men men det blir nog bättre med tiden...Slutar ju här nästa fredag sen är det väl tillbaka till sjöbos arbetsförmedling...Vet inte riktigt vad man ska göra i sjöbo sen men det berättar väl vår kära handläggare när de väl gäller....

Helgen är inte så mycket bestämt imorgon är det personalfest på tosselilla...Men ska nog inte dit...Kan inte ta mig dit och hem så det får bli en hemma kväll med film istället..Blir säkert riktigt kul....

Ska snart ner och handla något på Max...Sen hem och knycka tillbaka min dator av jonas de sover säkert fortfarande....

Vill ha en bakgrund till min blogg är det någon som kan hjälpa mig jag kan inte själv snälla hjälp mig att göra det....Har provat så många gånger men får inte det som jag vill...

Sitter just nu vid mammas&pappas dator min dator har blivit kidnappad av min kära brors kompis...de spelar call of duty jäkla nördar...Mamma&Pappa har åkt till husvagnen för att kolla till det lite de har inte varit där på länge men de kommer hem igen imorgon....


Idag på posten fick jag vykort av Frida riktigt gulligt av henne...tack så mycket...=)

Sitter just nu och gör en fest playlist tills den 26:e men hittar inga låtar som är bra men det är ju bara att leta vidare....

Tänkte se en film senare ikväll får se om jag hittar någon som är bra....

Har ordnat Runes Of Magic till joakim så nu kommer han sitta vid datorn ännu mer..Men denna veckan har det inte blivit så mycket han har varit sjuk hela veckan och är fortfarande snuvig och hostar....


Love//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0