Don’t panic, love. You’re just a bit stronger than I am for the moment.

Hejsan....

Skärtorsdag idag.....Idag ska alla Påskkärringar flyga till blåkulla...Här gick förbi två påskkärringar innan riktigt söta var dem..Och joakims klasskompisar men de vågade inte komma in för att Anja skällde ut dem..de såg för konstiga ut enligt henne....

Joakim,Mikael,Per&Kevin sitter och spelar World Of Warcraft som de har gjort hela dagen idag och idag var en speciell dag för kevin han var vaken innan 12...Annars sover han ju till 16:00 och vaknar till liv vid 17:00...

Håller på att ladda ner filmen This Time Around men det tar en jävla tid så jag får väl inte ner den idag i heller...Den är bara på 5% så det går segare än segast....

Idag har de också släptt ett nytt avsnitt av Bones och Cougar town ska nog se dem imorgon kväll eller något orkar inte just nu...

Är ännu mer förkyld idag än igår och ont i halsen har jag fortfarande och känner mig allmänt skit...

Farmor var här innan idag och hälsade på för de åker ju till tyskland imorgon så hon kom innan påskhelgen..



Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: Bellz

Älskar den låten! 8D



Sv:Det beror på vad du tycker :p menar du typ en header till din blogg?

Du kan ju se min header på min blogg, jag kan göra ganska mycket olika saker, så kanske jag kan göra något som passar dig :)



Men att fixa in bilden till din header, kan du fixa det själv? jag är inte alls bra på att lägga in bilden på blogg.se som header. Men en bild kan jag göra och skicka den till dig ;D

Maila mig på [email protected] och sög hur du vill att den ska se ut och om det är några speciella bilder du vill hamed, färger och citat också ;D



Ha en bra kväll, Bellz

2010-04-03 @ 18:15:15
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0