What wouldn’t I give to be able to see into your mind for just this one moment.

Hejsan.

Lördag idag..

Har sovit som en stock. Riktigt skönt att ha en sådan natt där man sover helt underbart. Blev väckt av min telefon imorse också riktigt mysigt det också faktiskt.

Förlåt att jag inte bloggat så mycket denna veckan har ju inte varit hemma alla dagarna men jag lovar jag ska ta igen det nu när jag är hemma igen.

Har fått mina nya ämnen också som jag ska börja på har börjat kolla på Historian och den verkar inte vara så svår men det kommer nog ta lite längre tid än vanligt för det är ett större ämne...Men det ska jag nog också klara, Får vi verkligen hoppas.

Riktigt skönt väder ute...Mysigt som satan med sol. Riktigt skönt att vara ute. Tänkte att jag skulle ut och ta en promenad idag. Ska bli skönt ska försöka få med mig min kära mamma&pappa och givetvis Anja.

Mikael körde precis ner till Micke för att hjälpa honom att räfsa i trädgården, i deras jätte stora trädgård. Mamma och dem är precis färdiga med att räfsa deras trädgård, Snart är det även dags att sätta upp Poolen också så det ska bli trevligt det också.

Idag har jag hjälpt mamma i trädgården med hennes blommor och flyttande av växter, Har även satt fram det mesta vår saker hon brukar ha ute, krukor och massa sådant så det blev faktiskt jätte fint....

Var också hos Farmor&Farfar innan och hämtade lite gatusten som mamma ska ha som rabattkant blev riktigt grant...=)

Har nästan precis lagat mat också till hela familjen idag med det hemmagjorda hamburgare, Riktigt gott faktiskt....

Kevin kom nästan också precis, han hade tydligen precis vaknat till liv.....Haha...

Nu sitter jag här och slöar istället för att göra något, Sitter och bränner ut filmer som tar alldeles för stor plats på min kära lilla dator....Måste frigöra lite utrymme så jag klarar mig...Ska kanske sätta mig och se det nya avsnittet av Smallville lite senare också. Men just nu är jag alldeles för trött..

Någon som kan rekommendera någon bra film till senare, jag säger som Daniel han sa värsta Ilandsproblem..=) Hahaha



Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Skönt att höra att du mår lite bättre eller jag antog nog mest de för man brukar sova bättre då ;) Tänk att de snart bara är en månad kvar tills vi börjar vårt sommarjobb... är inte de sjukt? De är snart ett års sen vi satt där nervösa över om vi skulle få jobba, och år behövde vi inte göra nått. Tänk vad ett år går snabbt?! Puss

2010-04-10 @ 18:00:16
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0