It was the only memory she had of you. She’s letting you know that she’s made the connection, that she knows who you are.

Hejsan....

Söndag idag!!!

Har precis suttit och designat min egen bikini jag tyckte den blev skit bra...Snälla rösta på den....=)Kom igen kom igen...

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Kollade även upp att biljetterna till dansgalan i veberöd börja att säljas den 19 April...Jag ska ha en biljett...=) Ska bli skit kul hela gamla gänget igen, Synd att ingen ny vill följa med bara? kolla in denna: http://www.vaif.se/evenemang.html
Någon som vill hänga med på dansgalan med mig???

Hade en sjuk dröm inatt men så sjuk var den faktiskt inte det verkade så naturligt och så självklart när jag vaknade men hur fan ska man tolka den drömmen, Kan inte direkt skriva vad den handlar om då blir jag klassad som idiot säkert men men konstigt vet inte hur jag ska tolka det...

Har även beställt två par skor som jag ska ett par som jag ska ha på dansgalan och ett par som jag ska ha till vardags. Här kommer länkarna: Dessa skor till Dansgalan: http://www.skopunkten.com/Textil-o-sport?art=243438
Dessa skor till vardags: http://www.skopunkten.com/Sportskor/Modeller/Visa-Alla?art=253627
Vad tycker ni?

Pratar just nu med Frida&Camo...Alltid trevligt att prata med er...Trevligt trevligt....

Farmor,Farfar och oscar var här igår...Trevligt det också...Oscar var med för han var hos farmor för hans pappa var på fest och det var hans mamma också och hennes man också. Så han fick vara hos kära farmor...



Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0