From what I saw of his thoughts last spring, Aro’s never wanted anything more than he wants Alice.

Hejsan..

Måndag idag!!!

Har varit ute nästan hela dagen idag så man har fått lite sol på sina kinder=), Frida har även varit här(hos Mamma) och bytat till sommardäck, Och givetvis fick hon tvättat sin kära lilla Rostis så hennes bil blev jätte vit....

Har också precis fyllt i mina arbetsdagar på Tosselilla jag ska ju samåka med frida så hon och jag ska jobba samma helger så blir det bra för det går ju inga bussar till tosselilla på helgerna...

Har också skickat in mina ansökningar till Högskolan även i malmö och kristianstad..Så jag har varit riktigt duktig idag tycker jag själv...

Sitter och snackar med frida&Camo på msn...Verkar som jag gör det hela tiden men så är det inte, men det är i alla fall skit kul....

Sitter och hoppas på att mina skor ska komma denna veckan, Vill så gärna att de ska komma, Snälla snälla gud skicka dem till mig..=)

Kanske Tydinge nästa helg, Mamma&Pappa ska upp och sätta upp tältet..De ska sätta upp det innan pappa fyller år för släkten kommer säkert upp där.

Ska få en tidig födelsedagspresent av Camo, Jag ska få Bellas Box.. Är helt i extas, Tack tack tack otroligt tack till Camo.

Har börjat promenera för att bli av med några kilo och det är otroligt skönt att gå ut och gå, Men det är roligare om man har något att skylla på tillex Anja så därför är det roligare att gå ut och gå på helgerna. Men men ska börja promenera med Camo också i alla fall när han är ledig..

Har blivit dåligt med simningen också nu de senaste veckorna förra veckan var man ju i skene och denna veckan passar det sig inte alls. Hatar verkligen den veckan det inte passar sig alls, Men snart är det dags att sätta in en ny p-stav och då försvinner det igen så det är otroligt skönt...

Jönsson har åkt till Lindköping tror jag har inte hört av honom sen i onsdags så jag tar det förgivet...Hoppas han trivs där uppe...



Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0