I’ll never forgive myself for leaving you. Not if I live a hundred thousand years.

Hej....

Torsdag idag!!!

Sitter på Mammas&Pappas veranda och njuter av solen i alla fall för stunden, För tydligen haglade det i blentarp innan så då kan man ju lugnt räkna med att det kommer hit eller hur...

Vet att jag inte har skrivit på en vecka har faktiskt inte hunnit har pluggat mycket denna veckan och ska plugga ännu mer denna veckan.

Skytte avslutning igår, Trevligt trevligt, Alltid lika mycket folk så det är ju bra. Alla underbara barn fick med sig fina priser hem, Pappa lägger ju ner lite pengar på det så det blir fina priser, han fick även in lite sponsring igår med lite tröjor från ställningsbyggarna & tröjor från Bleve så det går bra den där föreningen alltid kul....

Har lovat rebecka att lägga upp lite bilder på mina posters&tavlor med kina mönster så jag ska göra det ikväll ska bara komma till lägenheten först, Tänkte köpa gardiner imorgon med kina mönster och sen får vi se om jag köper påslakanen också vi får se helt enkelt.

Imorgon har jag även tid till klippning ska bli skönt att ändra om håret lite grann, Nu inför sommaren och dansgalan=), Funderar fortfarande över vad jag ska ha på mig vet vad jag ska ha för byxor och skor men ingen tröja vill ha en svart,vit eller en svart vit prikig vad tror ni??

Satt och funderade över tattuering häromdagen ska nog önska mig ett presentkort till det i födelsedagspresent....Vet ju vad jag vill ha så jag hoppas det går bra, nu saknas bara finansieringen till en tattoo...

Mamma&Pappa åker till tydinge imorgon för att sätta upp tältet ska försöka övertala per att vi åker upp där på lördag så vi kan hjälpa till...Där är ju rätt mysigt uppe, Sedan nästa helg så fyller pappa år, Tror att han ska vara där uppe då, När det är valborg och allt brukar de ju vara i tydinge...Det blir säkert skit bra vilket som...

Har uppdaterat lite musik på min mobil så nu har jag lite bättre lite nyare musik på den så nu är man glad. Man kan verkligen påstå att jag är musik narkoman..Haha...

Sitter och pratar med Kevin,Johanna&Camo, Alltid lika trevligt ibland har man mycket att prata om.

Frida ska hämta mig här sen vid 18:00 så jag kan åka till lägenheten, Trevligt trevligt. Hon har fått mycket jobb nästa vecka, Riktigt kul för dig...

Sitter och kollar på kläder&bikinis får se om jag hittar någon som passar min smak...Hhhhm vill ju ha någon ny i år. Min andra är inte riktigt lika snygg längre men det blir nog bra det också...

Här kommer lite bilder:
 


Peace out!!!!

Kommentarer
Postat av: Rex

Dem ser bra ut :)

2010-04-23 @ 10:27:33
URL: http://springerlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0