They have a name for someone who smells the way Bella does to me. They call her my singer—because her blood sings for me.

Hejsan....

Onsdag idag...

Riktigt skönt väder idag...Soligt och skönt....Var inne i Veberöd innan och köpte en mjukglass första mjukglassen iår..Så den var god men inte lika god som jag förväntade mig men men det löser sig..

Har inskaffat mig ett playstation 2, fick det av mamma joakim använder det inte ändå så då kan jag ha de hemma hos mig istället, Har ju även guitar hero och buzz nu saknar jag bara singstar så det ska jag nog kunna ordna lite senare kanske första lönen på tosselilla...Hhmmm det tål att funderas över...

Har även ordnat ordnat mig ett bord jag ska ha i min hall under spegeln så det kommer bli skit bra....=) Ska även sätta en lampa där så det kommer bli skit snyggt...=)

Mina gardiner blev ju skit bra så jag hoppas att påslakanen blir lika bra har inte provat det än..Vi får se det blir säkert skit bra....

Var och satte in p-stav i måndags...Har fortfarande ont i min arm och har kommit på att jag är allergisk mot tejpen de använder för att hålla ihop såret..Så nu har jag tre blåsor som har gått i sönder så det är inte alls roligt..Är helt öm i min arm....

Henrik var här i måndags kväll alltid trevligt med besök, Riktigt kul....

Det har kommit ut ett nytt spotify och jag har det tack tack tim för du berättade det...=)

Dansgalan om exakt en månad....Trevligt trevligt...Älskar ju dansgalan det är det man lever för varje år kommer bli storslaget i alla fall....

Snart är det även dags för Tosselilla första dagen den 22Maj..Inte så långt tid till dess hade hoppats att dessa sista dagarna går väldigt sakta så man hinner med lite saker...Har två ämne kvar att klara av så jag hoppas att jag gör det..Så alla nördar håll tummarna för mig=)

Hoppas det kan komma någon på besök nu i veckan hade varit trevligt...

Fredag bär det av til tydinge för att se majbål. Har inte sett majbål på evigheter känns det som så iår blir det de verkligen....

Har börjat kolla min stayfriends igen, Men tydligen är de inte många från min klass där så det är lite tråkigt, jag hoppas att ni snart finns där eller inte för vi har ju kontakten på facebook...

Igår såg jag filmen The League...Riktigt bra film annars brukar jag inte tycka om sådant men den var bra....



Såg även Leap Year i måndags kväll, Och den kan jag verkligen säga den var en helt underbar film, Men den är ju en typisk Kicki film...



Såg även Iron man för någon dag sen och den har jag faktiskt inte sätt innan...Men nu ser jag fram emot tvåan. Hoppas verkligen den är lika bra som ettan men det tror jag nog den är...=)



Har börjat kolla på Veronica Mars igen...Har sett de första två säsongerna ska börja på den tredje idag är det tänkt..Så det blir skit bra...



Funderar på att köpa detta spelet till mitt playstation 2....Crash Bandicoot ju...=)



I måndags släpptes även de nyaste avsnittet av One Tree Hilll, Riktigt bra avsnitt följer ju det som en idiot..=)....

Hoppas på att de snart släpper Cougar Town och Bones också...Men det gör de säkert inte bara för det....

Per har inte längre mer jobb han slutade i fredags, Lunds Renhållningsverk hade inte budget till att ha honom kvar men men det löser sig nog...Han är inne i malmö nu för att köpa en dirtbike...Så att han kan störa grannarna..Haha.....

Vi var inne i Malmö igår på Jula men den var lite liten den som de hade vi hade velat ha en större men vi har ju bara fått ihop 1800 än så länge men det ordnar sig säkert det också...Man kan ju alltid köpa den lilla och köpa skyddet till så håller den ju även över vintern..=)

Mamma har ändrat om lite i sin trädgård, hon lägger fler plattor så hin förlänger uteplatsen med två rader platter...Så det inte kommer i så mycket gräs&grus i poolen...Poolen är ju också uppsatt nu men det är fortfarande kallt i den bara 5 grader så det behöver gå upp sådär 15grader innan någon badar i den..Mamma har öven gjort en rabatt utanför pers fönster igen...Det var en rabatt där för ungefär 5år sen och nu rabatt igen...Varför inte bara låta det vara som det var innan om hon ändå ändrar tillbaka till det....

Har fått upp allt nu, lagt mattan på plats, kopplat playstationet, fått bordet i hallen på plats, Så nu slänger jag mig på soffan..

Peace Out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0