I was rather hoping that I’d be able to hear your mind, now that it is more similar to my own. And here I am, as frustrated as ever, wondering what could possibly be going on inside your head.

Hejsan....

Lördag idag...Påsk afton och allt idag...
Förlåt att jag inte skrev igår däckade rätt fort mådde inte alls bra så..

Vaknade vid 10 mikael var redan vaken och redan i duschen...Per vaknade strax efter oss vi åt och bestämde oss för en tripp till Lund för att mikael&joakim skulle handla för sina presentkort men då visade det sig att vi var tvungna att köra till Burlöv för att presentkorten skulle funka för de var köpta på Game och inte Game Stop så in i helvete onödigt...Mikael köpte Splinter Cell Och Burning Crusade. Joakim han kompte Wrath Of the Lich King så nu har joakim de flesta spelen förutom när det nya kommer till sommaren..

Köpte en poster idag, Riktigt snygg, Köpte även skrivböckerna i twilight så jag gjorde bara av med 200 idag..Starkt jobbat av mig min billigaste shopping hittentills..=) Vill Ha denna box:

 
Ska se vad den kostar i Ullared kanske billigare där!!!

Har köpte dessa:


Mamma&Pappa är i tydinge och lägger golvet rätt för de har ju ändrat husvagnen, Jag ska dit den 1:a Maj pappa fyller år då också och då brukar vi alla vara i tydinge...Och jag ska ju hälsa på Alva också ju..Sara har fått en underbar liten flicka..Grattis till er båda..=)

Sitter just nu och latar mig har riktigt ont i min hals och huvudvärkstabletterna är slut...Ett riktigt helvet men men jag får helt enkelt överleva det också....

Kevin sitter och lyssnar på sin skit dåliga musik...fast han har hörlurar så hör man dem precis som om han inte hade några snacka om att den killen är döv...

Dagens Låt:


Peace Out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0