I couldn’t let you walk away from me. It hurt just to imagine it.

Hej....

Kom hem igår från Ullared...Handlade lite kläder och sådant till mig..Hittade i alla fall lite tröjor byxor är skit svårt att hitta i ullared storlekarna är helt och hållet värdelösa..Så det blev tröjor i alla fall, två filmer, aceton,superlim,halsband,strumpor,Underkläder,Två tavlor, en tavla till mamma...

Vi åkte ju redan i onsdags, Då åkte vi upp till fridas föräldrar, Lagade middag Grillat kött med potatis kroketter, peppar&bernaise sås&sallad, riktigt smaskens första grillade maten detta året....Det Var himmelsk...=)

Har sett det senaste avsnittet av Bones idag...Helt och hållet helt värdelöst det slutar aldrig som jag vill, hur många avsnitt ska det ta för dem att förstå att de ska va ihop de blev nästan det idag men så sa Brennan NEJ förstår mig inte på henne hade sagt JA direkt till honom...Helt otroligt...

Har även lagt in bilderna på datorn från vår lilla Tripp till skene och ullared..Blev många många kort och Frida hon har säkert ännu fler...=) Det har varit en jätte rolig tripp fast jag inte mådde bra...Tack tjejer för två trevliga dagar.

Satt och skulle beställa gardiner till mina vardagsrumsfönster men givetvis var de gardinerna jag skulle ha var slut...Fan också och jag vill inte ha några andra...Så jag får väl se om de får in mer eller om de får in andra som är snyggare....Mitt kök blev också skit snyggt med nya gardiner och ett smideshjärta i fönster som jag fick av Kära Frida det blev jätte fint....

Peace Out!!!

Kommentarer
Postat av: frida

Ville bara tacka dig för två sköna dagar. Tack för ni finns!

Sen blev de jättefint i ditt kök, tacka inte mig utan mamma och mormor för gardinerna och hjärtat.

Och du kan få de bilderna jag har, har även lagt dem på fejjan så att du kan kolla på dem.

Puss på dig

2010-04-10 @ 10:56:04
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0