Hju

Hej. Idag skriver jag vad som står mig närmst om hjärtat kanske blir en stor chock för er men det är snart alla hjärtans dag. Då man ska ge bort något fint till sin flickvän eller pojkvän, jag har inget av det därför gav jag min minsta bror något, det bevisar för mig att min familj betyder allt för mig, de ställer alltid upp. Jag är verkligen glad att jag har dem. Har underbart kontakt med min mamma och bytar aldrig ut det mot något. Det man ska göra är att ta vara på det man har. Fast jag har egen lägenhet sviker jag er aldrig. Joakim du kommer alltid vara nio kulting.

Kommentarer
Postat av: frida

Hej lilla vännen.

Tycker att de låter som en jääte bra idé. Man måste faktisk inte bara ge till flickvän eller pojkvän.

För mig är alla hjärtansdag en sådan dag man spenderar med dem som står allra närmaste en, alltså partner, familj, vänner you name it!

Stå på dig och låt ingen svika dig, för du är en sån go och bra människa (här låter de som jag varit i kyrkan varje söndag=)

Älskar dig hjärtat (som din vän!)

Pussar och kramar på dig ♥

2010-02-09 @ 15:00:07
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Mikael Redman

Hej min underbara vän!



Vilket fint inlägg jag blev så rörd och det kom en tår i ögat.. Håller med dig i allt du skriver och som jag sagt din blogg är den absolut finaste som finns. Du skriver med så mycket värme och från hjärtat. Det som ligger mig varmast om hjärtat är familjen och min bror... Dom betyder och har alltid stöttat mig i allt. Sedan känner jag en stor ödmjukhet och tacksamhet över att få vara din vän. Livet har givit mig den fianste vän i dig. Så på alla hjärtans dag kommer jag på dig tänka min vän. Du är värd den finaste blomman som finns du är värd allt för du alltid finns där och stöttar.



Du har givit så otroligt mycket och jag är så tacksam för allt. En bättre och finare vän än du kan jag aldrig få. Kramar från Mikael. P:s ska göra grejerna till din blogg med.

2010-02-10 @ 16:56:24
URL: http://wolfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0