Peace Love And Understanding!!!

Hej Hej Hej Hemskt Mycket Hej!!!

Sitter just nu och kollar tv och dricker Coca Cola och deppar över att jag glömde min Bikini på badet...Hur fan kan man glömma sin egen bikini. Hur dum får man vara....

Satt nere hos frida lite efter badet alltid trevligt med lite sällskap blir knäpp att sitta helt själv hela dagarna, Men idag har jag gjort ett helt uppdrag på psykologin rikigt duktigt av mig. Och jag ska säga en sak det är inte lätt 9 frågor som man ska analysera och skriva mycket. Men det gick bra idag tror jag får väl det rättat imorgon...

Imorgon tänkte jag städa lite om jag inte kommer på något annat att göra och givetvis måste jag diska också imorgon....Tänkte se om jag kan göra en fransk manikyr själv också det kanske går vem vet.....

Pappa&Mamma ska köra fridas bil till henne imorgon, Det blev jobbigare än vad pappa trodde att byta det som skulle bytas, de kunde bara byta en sida men den funkar i alla fall fortfarande...

Såg senaste avsnittet av One Tree Hill igår, Helt deprimerande man blir knäpp på att följa en massa serier men man kan inte sluta...

Har varit och simmat idag också ganska skönt faktiskt fast vi inte kunde simma så mycket...det var för många folk i simhallen man fick stanna upp hela tiden....

Peace Out!!!!

Kommentarer
Postat av: frida

hej lilla du. Ser att du bytt bakgrund. De var nice? ;) kan du hjälpa lilla mig med tror du? Puss

2010-02-19 @ 08:30:37
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0