“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”

Hejsan.

Fredag igår och jag sitter hos mamma åkte hit i fredags mådde inte alls bra och ville inte vara i lägenheten själv. Så det blev mamma istället mår fortfarande inte bra har ont i magen och har extrem huvudvärk så jag gör inte så mycket. Men måste få något gjort på Psykologin fast den är lite svårare än alla andra ämnen.

Farmor hade kört till lägenheten på vinst eller förlust i torsdags och jag var ju inte där så hon åkte till mamma och dem istället.....

Har lagt in lite ny musik på min telefon så nu är det roligare att lyssna på musik. Har även också kommit på hur man lägger in musikvideor så det har jag några stycken också...

Har fortfarande inte varit och handlat för mitt presentkort hittade inget kul när jag var och kollade i måndags, Så jag tänkte kolla i Veberöd på Nilssons Blommor om där finns något roligt....Det ska nog gå bra....

http://www.youtube.com/watch?v=VuNIsY6JdUw  Vet fortfarande inte hur man lägger upp videor så det går att se på min blogg så jag lägger upp länken istället....

Tänkte att jag skulle spela lite sims senare ikväll om jag inte hittar någon film jag kan se...Några rekomendationer???

Just nu går Dante's Peak på tv en bra film med  Pierce Brosnan, Men man har sett den så många gånger så den är inte rolig längre...

Farfar ligger på sjukhus han åkte in idag pappa körde in honom han hade domningar i höger armen och högerbenet, Och han har haft ont sen igår men han ringde precis och berättade att den var en propp men vi vet inte var, Han skulle i alla fall ligga inne på observation över natten så får vi se vad de säger imorgon....

Tycker det är tråkigt att sitta i lägenheten i veckorna utan att någon kommer och hälsar på hade önskat att fler kom och hälsade på....Men men det är väl för mycket att hoppas på....

Det har kommit ut ett nytt sims och jag har inte det..Buuhuuu....Men jag får väl köpa det den 25 eller hur jag gör....det får vi se....

Nä nu ska jag poppa lite popcorn och ha ett litet samtal med min coca cola....

Många läser tydligen min blogg nu och jag börjar få lite panik att fel personer läser den, Men en sak ska ni veta att jag skriver var jag vill här och precis vad jag tycker så gillar ni inte det så läs den inte....

Peace Out!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0