"I love you very much, because with you, I found a way to love myself again."

Hejsan Svejsan, Alla Töntiga Bloggläsare...

Kicki är extremt trött idag, sov inte så mycket inatt men första natten i lägenheten själv, så det kändes ganska jobbigt..Men jag klarade det..=)

 Så nu är det andra natten i lägenheten helt själv så det är ganska skönt om man hade haft något att göra har ju inga tv-kaneler än mer än 1,2,4 men just nu kollar jag på Spårlöst... Idag har jag varit på möte på komvux det gick bra och verkar lättare än vad jag trodde med uppgifter och sådant,Men det återstår att se hur det blir när jag fått mina böcker och börjat med uppgifterna.. Och efter det gick jag och Frida och handlade hårfärg till henne och så, Sen färgade vi håret på frida och jag tyckte det blev jätte bra...

Efter det blev det att gå hem igen, Drack lite oboy med brossan som kom in om innan han tog bussen hem till mamma&pappa han hade ju skytte idag, Sen blev det avfärd att handla mat och frukost till imorgon så det blev bara bra det..


Tänkte sätta mig och se en film snart men jag vet inte riktigt vad för film eller var för kategori någon som kan rekomendera???

Har haft igång tv nu sen jag kom från ica och jag undrar en sak sänder bara tv4 nyheter det är bara nyheter hela tiden. Jag blir knäpp, Måste snart ha andra kanaler.

Peace Out!!!!

Kommentarer
Postat av: frida

Förstår att du blir knäpp, de skulle jag med bli.

Jag kan komma till dig efter att jag varit på ams idag. Då kan jag ta med lite filmer så slipper du se på nyheterna innan du ska sova.

Hoppas allt är fint annars...

Puss på dig

2010-01-12 @ 08:19:35
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0