You being in my arms, heart by heart feels like our love would never end.

Hej....

Lördag idag...Sitter hemma hos mamma&pappa, flydde hit igår, tråkigt att sitta i lägenheten helt själv på helgerna för det kommer inte någon på helgen.

Hade besök i torsdags av farmor&farfar mamma&pappa var redan där för att hjälpa mig med mina taklampor och draperi och det blev skit bra tyckte jag i alla fall. Alla kanske inte tycker det men men det skiter jag i. Jag tycker att det är jätte mysigt. Har även fått tv-kanaler nu så nu slipper man sitta och kolla på tv4 hela dagarna...



Har även gjort färdigt första uppgifter på filmkunskap riktigt roligt att plugga igen, Håller på med andra uppgiften sen har jag bara två kvar på filmkunskap sen ska jag ta mig an litteraturkunskap ska bli skit kul.

Simmade i onsdags med kära lilla frida..Alltid trevligt att simma, Tappade dock mitt diadem, och hittade det igen det satt på en gubbe sjukt pinsamt men jag fick tillbaka det igen i alla fall så det är det som räknas. Fick riktigt god hamburgaresoppa hos frida efteråt riktigt gott gott....

Imorgon ska man till Patrik han blir 16år imorgon så det är dags att fira den lilla ungen....

Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: din stalkare

lägenheten blev jätte fin. Skit i vad andra tycker, ha vad du tycker är fint.

Du tycker säkert inte allt mitt är fint och jag kanske inte alltid tycker att dina grejer är fina, men man har ju sin personliga smak.

Hoppas på att de blir mat hos dig efter simningen på onsdag? eller?

Puss och kram

2010-01-23 @ 14:38:00
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Mikael Redman

Hej Kicki!



Vad fint det blev i din lägenhet den verkar väldigt fin... Du har en fin smak och är så otroligt duktig med allting. Och sedan får du ju mitt paket och ÄNTLIGEN diktboken med. Sköt om dig tack för att du finns... P:s ska göra några headers förslag "toppar" till din blogg med...



Kramar från din vän Mikael.

2010-01-23 @ 20:14:12
URL: http://wolfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0