If you haven't learned what friendship means then you haven't learned anything.

Hej...

Lördag idag har precis sett flickan som lekte med elden inte så bra som alla säger men sen är det inte min typ av film i heller..Men men jag såg den första så man måste ju sen den andra också...

Idag har inte hänt så mycket hjälpt mamma att plocka ner julsakerna så nu är julen utslängd nu vill vi ha sommar och sol och mycket mycket värme....Har även plockat ner lite saker till lägenheten det blir bara mer och mer hela tiden, Har även gjort lite soffkuddar det blev hela 11st kuddar så det kommer bli många att byta med för olika dagar...Riktigt fina blev dem....

Just nu går Beck Monstret på tv, Riktigt bra är beck filmerna fast man har sett alla fler än en gång....=)

Vill så gärna se den sista filmen i Falk filmerna men jag vågar inte ladda ner den så det får vänta tills jag kan ordna den någon annanstans....

Ska börja träna med kära lilla frida så det ska bli skit kul...Alltid roligare när man är två.....

Peace Out!!!!



Kommentarer
Postat av: frida

gud vad glad jag är att du uppdaterat. Har inte så mycket att läsa så därför är jag inne nästan varje dag och ser om du skrivit.

Tänkte att vi skulle åkt till ikea idag istället, för att förra gången vi var där kom vi ju inte in, men nu blåser de så jädra mycke så jag vågar inte. De är nog helt enkelt inte meningen att jag ska sätta min fot på ikea.

Hoppas allt är fint annars, och så syns vi på måndag då alvaret börjar. Puss på dig dockan

2010-01-10 @ 11:06:52
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0